Ga naar inhoud

Overzetten foto's pc naar smartphone


ruud

Aanbevolen berichten

Hoe schakelt men het windows 10 gedeelte uit dat foto's opzoekt en in map plaats, ik wil gewoon mijn foto's kunnen slepen van pc naar smartphone, nu lukt dit niet meer

omdat windows altijd hun vervelende ding opstart en daar door kopieren stopt.

Wordt er zot van zijn paar honderden foto's en altijd valt verkenner weg als hun ding opstart.

Ashampoo_Snap_zondag 1 oktober 2017_14h33m58s_001_.jpg

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren uw startpost al gelezen, en dacht dat de schermafbeelding van Foto's app W 10 is. Heb net dus voor de zekerheid op mijn pc gekeken. Dus ik weet niet zeker of ik het goed heb, pin me niet vast :xd:

Als je dat scherm nogmaals ziet, klik op Instellingen, als uw Microsoft-account vermeld is dan bent u ingelogd (hier bij mij is dat OneDrive).

 

ScreenShot352.jpg.775eecfb3c097ca06400726c434ed1c2.jpg

 

Klik op Afmelden om uit te loggen en klik vervolgens op Sluiten.

 

59d3d246e594b_ScreenShot353kopie.jpg.2ddc16d95777d71d1f25661574d73db3.jpg

 

Klik nogmaals op Afmelden om te bevestigen.

 

ScreenShot354.jpg.3ff630b125f23b917c4e853f6169a1a3.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bovenstaande niet helpt:

 

Ga naar Instellingen en klik op Apps (verwijderen, standaardinstellingen, optionele onderdelen)

Klik in het linkervensterdeel op Standaard apps.

Scroll naar Fotoviewer.

Indien Foto's als app is ingesteld klik bij Foto's.

 

ScreenShot395.jpg.e2b3abaaf25e1d5ef828b17f9e3955b2.jpg

 

Er verschijnt een 'keuzescherm' om een andere app te kiezen Kies een app en selecteer een andere apps (indien mogelijk).

 

ScreenShot396.jpg.caf10aeeca1df13ead5f480eb9c36ed3.jpg    OF   ScreenShot399.jpg.02f7a9b2eafc11ef8b2d2d98c4e8e790.jpg

 

Nu start Foto's app W 10 niet meer op, als je de smartphone aansluit aan de pc :pray:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk alvast voor de aangeboden hulp, maar :( start nog steeds mee op.

 

Op zo een momenten zou ik gewoon alles wat MS is kunnen buiten smijten je geeft zoveel geld aan al die programma's en dan nog doen ZEI hun goesting ermee.

 

Nu mag :locked2: op hoor ik probeer het later nog wel anders, hoe nog geen idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ruud zei:

Hartelijk alvast voor de aangeboden hulp, maar :( start nog steeds mee op.

Ben je uitgelogd?

Heb je een ander Foto programma ingesteld?

Vervolgens de pc uitzetten en even wachten dan opnieuw starten.

6 minuten geleden, ruud zei:

Op zo een momenten zou ik gewoon alles wat MS is kunnen buiten smijten je geeft zoveel geld aan al die programma's en dan nog doen ZEI hun goesting ermee.

Niet opgeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.