Ga naar inhoud

Aanwezigheidskalender maken in excel probleem


vuberke

Aanbevolen berichten

tuurlijk help ik effen maar heb ook maar 2 handen en een beperkte vrije tijd om me ermee bezig te houden.:)

Heb ook nog geen reactie gezien op het inkleuren van de weekends.:(

Kan je even opruimen in al je VO' van het blad januari?

Ik zie er veel dubbele instaan met telkens een andere opmaak. Ik weet niet welke je wenst te behouden. als ik het blad kopieer gaan al die VO's mee en dit kan vertragend werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo plongske

 

Ik ben echt een leek in excel,wat bedoel je met opruimen in VO in het blad januari

De inkleuring van zaterdag en zondag was volgens mij heel goed.

Ik ga morgen ff kijken.

Nog een vraag weet je ergens een goed boek om excel onder de knie te krijgen,of is het beter daarvoor avondschool te volgen.

Hoe heb jij het gedaan om zoveel over excel te weten?

Alvast bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VO staat voor de voorwaardelijke opmaak.

image.png.b644c9422577c8e5222bd8177e605caf.png

De laatste vier in deze screen helden voor dezelfde cellen maar hebben en andere opmaak. 1 opmaak lijkt mij voldoende dewelke? laat ik aan u over.

en zo zijn er meerdere.

Ik leerde excel vooral via try en error (zelfstudie en forums). Heb ook een jaar  avond onderwijs gedaan maar ken de titel niet van buiten van het handboek die we hebben gebruikt.

ik zal het morgen even uit de kast halen. Moet ook vermelden dat avondonderwijs ook afhangt van de lesgever.deze van excel was een goeie  en heb er wat van opgestoken maar heb haar toch ook enkele dingen bijgeleerd.

Ook eens acces gevolgd maar dat was een ramp. de lesgever kende er zelf te weinig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Plongske

 

Ik heb het boek gekocht,en ook de oefeningen als gedownload op de website.

Maar waar vind ik de oplossingen?

In het boek zelf staan ook oefeningen met oefeningen en daar staat dan bij bv "bewaar de oplossing onder bv "051 verwachte autoverkoop"

Maar waar kan ik zien of het juist is?

 

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.