Ga naar inhoud

Sport


Aanbevolen berichten

Blijkbaar kan je op Avast-alleen niet vertrouwen:

Ik ging de site eens opnieuw bekijken en van wat dichterbij en

 

a. Malwarebites gaf me een verwittiging na het klikken op een tabblad van die site: Plaatje.jpg.5cddfe13c36eaa9be233151165e35dbf.jpg

Dit wil op zichzelf nog niet direct iets zeggen, 't is een aanwijzing maar mogelijk zit er toch wel een boel malware bij want...

 

b. na het klikken op een tabblad, werd automatisch een twééde venster geopend - waarbij Noscript me een verwittiging gaf (vroeg toelating om die verder te openen)  èn...

 

er werd een prn-pagina geopend zonder dat ik dit vroeg (en wenste :) )

 

Volgens deze bevindingen blijf je er dus toch maar beter weg heb ik het idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Hilario zei:

Is dit veilig?

Ik vind deze site niet veilig. Ik kende hem nog niet, maar heb hem nu twee keer bezocht. Beide keren werd er op de achtergrond een tweede venster van Firefox geopend. De eerste keer met een drietal blote vrouwen. Mooie vrouwen hoor, daar niet van, maar ik had dat niet verwacht.

Zojuist die website nog eens geopend. En meteen opende op de achtergrond weer een tweede venster van Firefox met daarin een nepwaarschuwing, waarvan ik hieronder een afbeelding laat zien:

 

59da4773a9a75-nepwaarschuwing.png

 

Ha, terwijl ik dit aan het typen ben, heeft Passer ook al gereageerd.

Mijn tip: blijf weg van deze website!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, porrelaar zei:

Mooie vrouwen hoor, daar niet van

Vond ik ook wel, maar 'k ben toch maar niet verder gegaan :xd:

 

(en, Hilario, je zal het merken: 'k haalde de link gewoon maar weg - als andere lezers erop zouden klikken 'krijgen ze misschien vodden' en ik vermoed dat je toch genoeg weet met bovenstaande posts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.