Ga naar inhoud

pc kan tweede scherm niet detecteren


warextra

Aanbevolen berichten

Nieuwe standaard DVI kabels kopen heeft in jouw geval geen zin. Abbs had het over een adapter.

 

Jij hebt, zo te zien, 2 grafische kaarten in jouw computer:

1. Een onboard grafische kaart. Die is geïntegreerd op het moederbord of in je processor. De aansluitingen van die kaart (DVI en HSMI) zitten bovenaan op de foto (onder de letters L S H).

2. Een insteek videokaart. Dat is de kaart waarvan je 1 aansluiting (DVI) onderaan op de foto ziet.

 

Nu is het mij niet helemaal duidelijk op jouw foto, maar het lijkt wel of die onderste videokaart slechts 1 aansluiting heeft: een DVI-aansluiting. Zoiets heb ik zelf niet eerder gezien. Meestal heeft een insteek videokaart meer dan 1 aansluiting. Dus kijk nog eens goed of die onderste videokaart meer dan 1 aansluiting heeft. Maak daar eventueel een duidelijke foto van en post die in dit topic.

 

Het probleem: jij probeert tegelijk de onboard videokaart en de insteek videokaart te gebruiken en dat lukt niet. Volgens mij wordt de onboard videokaart automatisch uitgeschakeld, wanneer je de insteek videokaart gebruikt. Ik dacht dat dat de normale gang van zaken was. Als dat niet zo is, dan mogen anderen mij een corrigerende tik op de vingers geven.

 

Ik ben erg benieuwd wat voor insteek videokaart dat is. Kun je merk en volledige type-aanduiding noemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.