Ga naar inhoud

Win10 - Fall Creators Update creëert een nieuwe gebruiker


Irmaxx59

Aanbevolen berichten

@droske

Wellicht waren mijn bewoordingen wat aan de sterke kant: mijn excuses daarvoor. :blush:

Ter verdediging: ik ervoer uw 1e reactie als pijnlijk, daar ik het gevoel had weggezet te worden als een 'newbie'.

 

Ik ben blij, dat een mede-forumlid informatie (lees: registratie) heeft gevonden omtrent mijn probleem, waardoor u en anderen

zich kunnen realiseren, dat mijn ongelooflijke ervaring met de 'FC-Update' niet zo ongelooflijk is. Behalve dan dàt het gebeurd is!

 

Het feit dat ik binnen 10 dagen een versie terug kan gaan, was mij al bekend..... alleen wat dan?

De FC-Update zal zich toch weer aan mij opdringen; sterker nog het zal 'gewoon' weer proberen te installeren.

 

@iEscape

Bedankt voor de gevonden informatie!

Mijn probleem in dit geheel is, dat er op de PC 1 gebruiker is terwijl er een tweede gebruiker is aangemaakt waar alle toekomstige

gebruikers- en apps-voorkeuren geparkeerd worden. Op z'n zachts gezegd: verwarrend, niet gewenst.

 

Mijn opties lijken als volgt te zijn:

[1]  alles zo laten, dus met een {C:\Users\Username}-folder èn een {C:\Users\Username.Computername}-folder;

[2]  alles zo laten en de 'oude' {C:\Users\Username\AppData}-folder kopiëren naar de 'nieuwe' {C:\Users\Username.Computername\AppData}-folder;

[3]  installatie FC-Update (1709) terugdraaien naar versie 1703; installatie FC-Update (1709) opnieuw proberen te installeren;

[4]  Windows 10 Home opnieuw installeren, alle updates binnenhalen en uiteindelijk alle programma's opnieuw installeren (heb geen systemimage voorhanden).

 

Indien iemand een andere of verbeterde optie kan bedenken, of anderzijds nog tips heeft, dan hoor ik dat héél, erg graag! :)

 

Mvg,

Irmaxx59

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle beveiligingssoftware die realtime werkt. Dat is zeker je antivirus al, maar mogelijk ook nog aanvullende beveiliging zoals bv Malwarebytes Premium. De Free versie van Malwarebytes heeft geen permanente (realtime) bewaking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.