Ga naar inhoud

Startscherm is bijna beeldvullend na download Versie 1709


Tony58

Aanbevolen berichten

Dit vertelt Speccy over je monitor:

Naam: Generic Non-PnP Monitor on Intel HD Graphics 4600
Huidige resolutie: 1152x864 pixels
Werkresolutie: 1152x834 pixels
 
Met wat voor een monitor hebben we het hier te doen? Je werkt toch niet meer met een 15 inch monitor hé?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, dat is wel leuk en aardig, maar als ik voor 2048 x 1152 zou kiezen,

dan zie ik een grote witte vlek ;) (Wat zou er hier dan niet goed zijn?)

Bij 1280 x 1024 heb ik boven en onder in het beeld een zwarte balk, dat vind ik ook geen optie.

Blijft over 1152 x 864, dat geeft wel een goed beeld,

Dus ik denk die resolutie maar aan te houden, dan is het startscherm maar wat groter

en moet ik daar maar me leren leven.

Windows 10 opnieuw installeren zie ik ook al niet zitten. (Als dat Uberhaupt al zou helpen).

Dus ik denk dat we het hier maar bij moeten laten.

In ieder geval wil ik je bedanken voor alle hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even het volgende proberen: De correcte resolutie voor jouw monitor is 1280 x 1024. Kies die resolutie...

41 minuten geleden, Tony58 zei:

Bij 1280 x 1024 heb ik boven en onder in het beeld een zwarte balk, dat vind ik ook geen optie.

Na instellen op de resolutie 1280 x 1024 moet je 1 keer drukken op de AUTO knop die links onderaan op je monitor zit. Het is knop 5 in onderstaande afbeelding:

 

5a106bd542e68-auto_knop_op_syncmaster.pn

 

Jouw monitor heeft maar 1 aansluiting en die is van het type VGA (D-sub).

Een monitor die is aangesloten via een VGA aansluiting, toont soms niet het juiste beeld. Daarvoor dient dan de AUTO knop op de monitor. Eén keer die knop indrukken zou het beeld dan automatisch moeten corrigeren. Hopelijk verdwijnen dan bij jou die zwarte balken bovenaan en onderaan.

Dit lijkt me het proberen waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.