Ga naar inhoud

Na Falls Creators Update soms blauw scherm na terug ontwaken uit slaapstand


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, laptop werkt terug zeer goed na de nodige problemen met Falls Creators Update (zie vorig topic). Er is nog één probleem alhoewel het zich maar zowat één keer op de tien voordoet. Na uit slaapstand ontwaken krijg ik een blauw scherm met daarop al een resem aan verschillende opmerkingen. Bv de laatste twee waren 'Memory Management Stopcode' en Unexpected store exception. Wordt wel automatisch opgelost door herstart door te voeren. Voor het overige wekt de laptop dus prima. Probleem is wel ontstaan na voornoemde update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Norton Internet Security  is een vrij zware antivirus.

 

Voor ik voorstel doet kan je beter eerst onderstaande doen:

Ga naar deze pagina en bij voorkeur met usb-stick dat je naar beneden kan zien doen.

Opgelet: je moet dat doen als je tijd hebt want dat duurt wel wat.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, ik denk dat het opgelost is. Ik had toch met die problemen de eerste keer met die Fall's Creators Update dat alles in het honderd liep de herstelschijven van Toshiba zelf gebruikt om zo terug naar Windows 10 te gaan. Welnu, ik had er geen erg in van verouderde drivers terug te herstellen naar de meest recente. Met Driver Booster vond die een verouderde driver Intel Management. Eens die geupload was is het probleem verdwenen. Hartelijk dank voor Uw reactie die ik gelukkig niet nodig heb gehad. Topic mag gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.