Ga naar inhoud

Probleem met opstarten


bauer.cornelis

Aanbevolen berichten

Wat was de volledige en exacte melding die je zag? Was dat misschien: "De service group policy client verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen."?

 

Zo ja, dan is je gebruikersprofiel (deel van het register) corrupt/beschadigd geraakt.

Wanneer dat inderdaad de melding was kun je proberen om op te starten in veilige modus en dan een herstelpunt terugzetten naar een datum waarop je dit probleem nog niet had.

----------------------------------

Ik heb dat probleem in het verleden meegemaakt bij de laptop van mijn zus. Ik heb het toen kunnen oplossen met behulp van deze website, waarbij ik Methode 1 met succes gebruikte: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/947215/you-receive-a-the-user-profile-service-failed-the-logon-error-message

Deze oplossing vereist echter dat je zelf wijzigingen aanbrengt in het register, en dat is niet zonder risico. Wanneer je daar niet in thuis bent, dan kun je beter eerst reacties van anderen afwachten. Hopelijk hebben zij een eenvoudiger oplossing voor je.

Nu is van belang dat je de foutmelding exact overschrijft en in een volgende reactie in dit topic plaatst.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.