Ga naar inhoud

Productfilter / eigenschappen


Gast

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, bucky zei:

En hoe zit het met de oplossing die je hier hebt gehad?........dat bedoel ik dus!

Verschrikkelijk, hoe dom van me....! Ben blij dat je mij goed in de gaten houdt en de tijd hebt om me te corrigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een hekel aan dubbelposten, wij helpers zijn onze tijd aan het investeren voor een vraag die misschien in een ander forum al is opgelost.

Maar waar ik nog een grotere hekel aan heb is het volgende

Quote

Mijn vraag is opgelost, bedankt voor het meedenken.:top:

Post dan ook de oplossing:mad:, dan kunnen mensen met een gelijkaardig probleem misschien uw oplossing gebruiken, wat volgens mij nog altijd de bedoeling is van een forum.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Grote Woef zei:

Ik heb ook een hekel aan dubbelposten, wij helpers zijn onze tijd aan het investeren voor een vraag die misschien in een ander forum al is opgelost.

Maar waar ik nog een grotere hekel aan heb is het volgende

Post dan ook de oplossing:mad:, dan kunnen mensen met een gelijkaardig probleem misschien uw oplossing gebruiken, wat volgens mij nog altijd de bedoeling is van een forum.

 

 

1 uur terug, Richardg zei:

Mijn vraag is opgelost, bedankt voor het meedenken.:top:

Oplossing is toegevoegd door plonske, de oplossing van Grote Woef wordt gewaardeerd maar is helaas te omslachtig bij meer dan 50 verschillende eigenschappen en 200 opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.