Ga naar inhoud

gmail account aanmaken in outlook


adjo

Aanbevolen berichten

Ik probeer een gmail account aan te maken in outlook 2010. Bij instellingen (W10) staat een gmail account ingesteld.

Eerst outlookconnector.exe uitgevoerd.

Nu wil ik dat gmailaccount over te brengen naar Outlook 2010.

Ik gebruik daarvoor hetgeen eerder op het helpforum heeft gestaan.

image.png.450ad1e62f2e0611ddfe4c61910f2d5c.png

Na dat ik sdat tappenplan gevolgd heb krijg ik de melding serverinstellingen zoeken lukt niet.

Toen de instelling volgens het stappenplan handmatig ingesteld,

Gevolg onderstaande melding.

image.png.da2bc9c95f8ac20b91a0407cdf221254.png

 

 

Nadat eerst mijn probleem met een hotmailaccount instellen mbv pchelpforum opgelost was nu graag help bij mijn nieuwe probleem.

Bij voorbaat dank.

adjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien vreemd dat ik het vraag. Ben je echt zeker dat je de gebruikersnaam en het wachtwoord juist hebt ingevoerd?

Type beide eerst eens in word of kladblok en plaats ze dan met kopiëren en plakken in het bestemmingsluikje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Ben je echt zeker dat je de gebruikersnaam en het wachtwoord juist hebt ingevoerd?

Type beide eerst eens in word of kladblok en plaats ze dan met kopiëren en plakken in het bestemmingsluikje.

 

Als je de tip van droske hebt opgevolgd en het paswoord en gebruikersnaam correct zijn neem dan toch nog eens deze tip grondig door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.