Ga naar inhoud

Windows 7 STOP 0X0000007E blscreen


banditracer

Aanbevolen berichten

Ondertussen alle taken een voor een   uit en terug ingeschakeld opstarten enz ..

tasking exe komt steeds terug :angry:  telkens wanneer ik de taakplanner open , krijg ik een schermpje zoals in bijlage, 3x sluiten  en dan opend taakplanner.

 

Een vraag : moet ik een nieuw topic aanmaken om een ander probleempje aan te kaarten ? Ik heb namelijke een ssd schijf geplaatst (samsung 860 EVO ) en bij opstart vd pc krijg ik zwart scherm,

net een soort opstartscherm zie bijlage 2 , daarna start pc supersnel op en alles oké.

ssd is ingesteld als opstartschijf.

 

taakplanner 03 02 18.JPG

IMG_0003[1].JPG

IMG_0004[1].JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, banditracer zei:

tasking exe komt steeds terug :angry:

Jammer maar dan weet ik ook niet meer waar te gaan zoeken naar de oorzaak.

 

48 minuten geleden, banditracer zei:

telkens wanneer ik de taakplanner open , krijg ik een schermpje zoals in bijlage, 3x sluiten  en dan opend taakplanner.

Probeer eens met chrome te verwijderen en opnieuw te installeren.

 

49 minuten geleden, banditracer zei:

Een vraag : moet ik een nieuw topic aanmaken om een ander probleempje aan te kaarten ? Ik heb namelijke een ssd schijf geplaatst (samsung 860 EVO ) en bij opstart vd pc krijg ik zwart scherm,

net een soort opstartscherm zie bijlage 2 , daarna start pc supersnel op en alles oké.

ssd is ingesteld als opstartschijf.

Deze melding krijg je omdat de opstartvolgorde (boot order) in het bios niet helemaal juist staat.

PXE- wijst op een opstart via het netwerk.

Ga naar het bios en wijzig de opstartvolgorde (boot order) als volgt:

1. cd/dvd rom station

2. usb device

3. de SSD schijf

4. pxe (mag je eventueel uitschakelen (disable))

 

Andere harde schijven mag je op disable zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.