Ga naar inhoud

windows voorbereiden


nine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 12/28/2017 om 19:51, nine zei:

ok, ik heb eerst het eerste uitgevoerd, niet goed...dan het tweede, heropgestart, een uurtje moeten wachten...dan terug het eerste uitgevoerd tot ik dit rapportje had...en wat nu?

 

 

Knipsel1.JPG

 

Dit ging destijds helaas niet goed en zijn er andere wegen ingeslagen om het probleem op te lossen.

Er is een website van Microsoft waar de laatste versie staat en die werkt hier (heb ik hiet gecheckt)

Probeer die eens:

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027322/windows-update-troubleshooter

Kies voor:

De probleemoplosser voor Windows 10 downloaden

Gaat naar dit bestand toe en dubbel klik erop.

Kies dan voor Windows update als Administrator.

Als het klaar is een plaatje svp hier neer zetten zodat iedereen mee kan denken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, route99 zei:

 

Dit ging destijds helaas niet goed en zijn er andere wegen ingeslagen om het probleem op te lossen.

Er is een website van Microsoft waar de laatste versie staat en die werkt hier (heb ik hiet gecheckt)

Probeer die eens:

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027322/windows-update-troubleshooter

Kies voor:

De probleemoplosser voor Windows 10 downloaden

Gaat naar dit bestand toe en dubbel klik erop.

Kies dan voor Windows update als Administrator.

Als het klaar is een plaatje svp hier neer zetten zodat iedereen mee kan denken. 

Knipsel10.JPG.19862c3ab97ef15703d633bb7eb919a6.JPGKnipsel11.JPG.d02501ae9d78e9e5e4dd12a9e70c3414.JPG12.JPG.019642f31551e366faac58907518f7d3.JPGKnipsel13.JPG.a0356343b6f805362ae3ea6619d7f6e0.JPGKnipsel14.JPG.179f37b08193647d40e2ca5aa84eff67.JPG

 

 

ik doe het zo want ik vind geen logje...dat systeem dat ik nu gedownload heb (oplosser) staat er bij mij standaard in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

k doe het zo want ik vind geen logje...dat systeem dat ik nu gedownload heb (oplosser) staat er bij mij standaard in...

Ok. Op deze wijze hoopte ik dat altijd de laatste versie van de Probleemoplosser in gebruik zou zijn.

Vandaar deze aanpak.

 

Zo te zien geen problemen meer.

Nu afwachten of deze rode boodschap van onder weer komt.

Immers daar begon het destijds mee.

 

Op 12/27/2017 om 12:19, nine zei:

Iedere avond bij het afsluiten van de pc komt er een boodschap..

 

              windows voorbereiden

          schakel de computer niet uit

 

 

Later kwam dit scherm waardoor er andere manieren nodig waren om verder te geraken.

Onderstaand scherm komt iig niet meer.....

Cross our fingers...  ;)

Knipsel1.JPG

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.