Ga naar inhoud

Internet Explorer 11


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Beste forum leden
Ik heb een probleem met internet explorer 11 ik krijg heel vaak deze melding :
(Internet Explorer werkt niet meer )
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt . Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is ) hoe kan ik dit oplossen .

Johnnyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst Internet Explorer opnieuw instellen. Gebruik daarvoor deze handleiding: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/923737/how-to-reset-internet-explorer-settings

 

Wanneer Internet Explorer al wordt afgesloten wanneer je bovenstaande probeert, dan is er nog een andere manier om Internet Explorer opnieuw in te stellen:

Zorg ervoor dat Internet Explorer is afgesloten.

Klik op het vergrootglas (Zoeken in Windows) dat naast de startknop staat en typ dan in het zoekvenster: Configuratie.

Klik op het zoekresultaat: Configuratiescherm

Kies rechtsboven voor Weergeven op: Grote pictogrammen

Klik op Internetopties

Klik op het tabblad Geavanceerd

Klik op Opnieuw instellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij w10 problemen altijd beginnen met: ga start, menu afsluiten, en kies de optie 'opnieuw opstarten' (dat is onder w10 de enige manier om windows uit het geheugen te verwijderen en weer opnieuw opgebouwd, zoals als vroeger het geval was bij uitzetten en weer aanzetten van de pc.

helpt ook dat niet, dan een scan van je pc voorleggen aan de experts hier. dat doe je zo:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.