Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



bernard

Printer weigert

    Aanbevolen berichten

    Ik heb een nieuwe modem van Ziggo gekregen .

    Alles is weer voor elkaar , alleen de printer doet het niet 

     

    De printer op zich kan ik wel gebruiken als kopieer machine , alleen kan ik vanaf de laptop geen print maken .

    Volgens mij staat alles verder wel goed 

    Ik heb er een paar bijlagen bij gedaan 

    l.PNG

    o.PNG

    q.PNG

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    23

    Ik reageer zelf even , want ik zie dat de naam van de laptop op de bijlage niet de laptop is die ik heb .

    Is dat van invloed ?

    Ik heb een  :  HP17-BS082ND

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Dat vermoedde ik al.

    Waarschijnlijk maakt de printer geen verbinding meer met het wifi netwerk

    Als je een nieuwe modem/router hebt, verandert meestal ook het bereik van de IP adressen of de gegevens van het netwerk.

    Pc's en laptops nemen automatisch het nieuwe ip-adres aan maar andere apparaten zoals printers doen dat niet altijd.

     

    Probeer eens om op de printer het netwerk opnieuw in te stellen.

    In het slechtste geval kan je de printer met usb aan de laptop verbinden en dan het ip van de printer opnieuw instellen.

    Voor beide gevallen zou de procedure in de handleiding moeten te vinden zijn.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    23

    Dit klopt helemaal .

    Maar nu probeer ik het IP adres in de printer te krijgen .

    Het schermpje waar de cijfers ingetoetst moeten worden zie ik .

    Maar de er knippert bij 1 vakje , en iedere keer het 3 e vakje .

    Hoe kan ik dit regelen dat ik van het ene naar het andere vakje ga ?

     

    En nu dacht ik , ik doe het kabeltje er tussen , maar er gebeurt niets ( of ik weet niet waar ik het moet zoeken )

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    23

    Ik ben ongelofelijk trots op mijzelf .!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Het is me gelukt om deze ,,klus ,, na de hint van jou helemaal alleen te klaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dus bedankt voor de tip , en het slotje kan er op .

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    23

    Sorry , en ik was zo trots op mijzelf. ( Het gaat om de discussie van dinsdag : printer weigert )

     

    Wat is er aan de hand  ?

    Alles werkt , behalve het scannen .

    En dat kan ik nu net niet voor elkaar krijgen .

     

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    23

    Als ik doe wat er gevraagd wordt , dan zie ik het volgend :

     

    START WPS/AOSS OP UW DRAADLOZE TOEGANGSPOORT/ROUTER .

     

    Dit begrijp ik dus niet wat ik hier mee moet doen .

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.