Ga naar inhoud

HP 4524 all in one


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kan niet meer in kleur printen met mijn printer/scanner van HP (ENVY 4524). Hij is draadloos verbonden met mijn laptop.

Scannen in kleur gaat (PDF en JPEG), kopiëren in kleur eveneens (dit rechtstreeks via schermpje op de 4524).

Wanneer ik een PDF- of JPEG-bestand, wanneer ik een tekst in Word of wanneer ik een e-mail in kleur wil afdrukken, doet hij dat in zwart/wit. In de voorkeuren "monochroom" vervangen door "kleuren", helpt niet. Ik krijg de mededeling (in het geel) "kleur is gewijzigd door een conflict met een andere printerinstelling" boven het kadertje "monochroom". Ik weet echt niet waar ik moet gaan zoeken om dit aan te passen.

Ik heb ook al eens de kleurencartridge vervangen maar dat helpt niet. De uitlijnpagina die dan wordt afgedrukt, is wel in kleur. Het printerstatusrapport is in kleur (gedeelte "informatie over inkttoevoersysteem"). Windows testpagina voor printer wordt afgedrukt in zwart/wit.

Heeft u een oplossing? Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

In de uitvoeropties verschijnt er dus bovenvermelde fout bij "kleurmodus" maar ook nog een foutmelding (eveneens in het geel) bij "randloos afdrukken": "uitgeschakeld" kan niet vervangen worden door "ingeschakeld" en de tekst luidt: "Ingeschakeld is gewijzigd door een conflict met een andere printerinstelling".

Mvg,

Yvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet welke windows je gebruikt maar wat je moet doen komt hierop neer:

- haal de printer van de stroom en houd de aan/uitknop een paar keer enkele seconden ingedrukt.

- verwijder de printer in het overzicht 'printers' (onderdeel van configuratiescherm

- deïnstalleer in configiratiescherm/programma's en onderdelen' de software van de printer.

- ga start, afsluitmenu en kies de optie 'opnieuw opstarten'

- zet de printer weer aan de stroom

- haal https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-envy-4520-all-in-one-printer-series/5447920/model/8900983 na keuze van jouw besturingssysteem de juiste driver op

- installeer die nieuwe driver en volg de wizzard om de printer aan het werk te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar weken terug heb ik op het printerscherm de boodschap gekregen dat een update beschikbaar was, met de vraag of die moest gedownloaded worden. Ik heb dat bevestigd. Is het nu mogelijk dat er een conflict ontstaan is tussen mijn computer en de printer (rekening houdend met de foutmeldingen)?

Dank alvast voor uw eerste reactie. In geval dat alles misloopt kan ik natuurlijk de printer herinstalleren.

Mvg,

Yvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk wel om je keuze voor 32 of 64 bits!

ik zou de full versie nemen, maar let bij de install op: als je kunt kiezen welke software mee moet worden geïnstalleerd sla dan aankoop cartridges, update en imaging over.... is mijn advies

kies je de easy install, dan start een soort wizzard, en daarmee kom je uiteindelijk voor de dezelfde vragen

het maakt dus niet zoveel uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.