Ga naar inhoud

[OPGELOST] foutmelding 452 door incredimail


Aanbevolen berichten

hoe moet ik dat juist doen?

kunt u het soms stap per stap uitleggen hoe zo iets werkt?

en is het moeilijk om incredimail te installeren? heb dat ook nog nooit gedaan,vroeger deed iemand dat voor me maar die persoon woont hier niet meer.

hartelijk dank voor uw hulp

daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Karel kunt u me verder helpen om incredimail te verwijderen en mijn postvak in te bewaren en dan incredimail er terug op te zetten aub.

het is zeer lastig dat ik vanaf mijn vaste pc niets kan verzenden en ik weet niet hoe ik verder moet.

hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien hoef je Incredimail niet te verwijderen.

Probeer eerst om te herstellen.

Sluit Incredimail af en ga naar het configuratiescherm en dan naar programma’s (of software) toevoegen/verwijderen.

Doorloop de lijst en selecteer Incredimail. Klik op verwijderen.

In het venster dat opent, kies je voor de optie Incredimail herstellen en klik op volgende. Na de hersteloperatie zal Incredimail vanzelf opstarten.

Indien dit niet helpt, kan je op dezelfde manier te werk gaan maar kiezen voor de optie naar een betere versie bijwerken.

Laat maar weten wat het resultaat is, ondertussen werk ik verder aan de "handleiding" voor het verwijderen en terugplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt karel maar het heeft niets uitgehaald ben er al de ganse tijd mee bezig en ben zo wat de wanhoop nabij.

als ik de betere versie deed dan kwam er een venster in beeld met preventie van gegevens uitvoering om uw computer beter te bewerken heeft windouws dit programma afgesloten.naam internet explorer,uitgever microsoft corporation moet ik de instellingen wijzigen?die zijn als het volgt ingesteld DEP staat aangeduid voor alle programmas en services inschakelen behalve voor hieronder gesecteerde en aangeduid staat internet explorer en windows verkenner.Is dat ok?

ook zegt hij dat de set up van incredimail 5863986 is ouder dan de huidige installatie 5864038 downlaod de laatste versie ik dacht dat ik dat gedaan heb want ik heb de volledige sep up gedwl.of ben ik verkeerd bezig?heb het een paar keer gedaan maar hij blijf hetzelfde zeggen.

wilt u me aub nog eventjes hierbij verder helpen als de tijd het u toestaat.als ik maar weet dat u me niet vergeet.

groetjes

daniella

ps sorry voor zoveel last maar hier is niemand die nederlands spreekt en die incredimail heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt karel maar het heeft niets uitgehaald ben er al de ganse tijd mee bezig en ben zo wat de wanhoop nabij.

als ik de betere versie deed dan kwam er een venster in beeld met preventie van gegevens uitvoering om uw computer beter te bewerken heeft windouws dit programma afgesloten.naam internet explorer,uitgever microsoft corporation moet ik de instellingen wijzigen?die zijn als het volgt ingesteld DEP staat aangeduid voor alle programmas en services inschakelen behalve voor hieronder gesecteerde en aangeduid staat internet explorer en windows verkenner.Is dat ok?

ook zegt hij dat de set up van incredimail 5863986 is ouder dan de huidige installatie 5864038 downlaod de laatste versie ik dacht dat ik dat gedaan heb want ik heb de volledige sep up gedwl.of ben ik verkeerd bezig?heb het een paar keer gedaan maar hij blijf hetzelfde zeggen.

wilt u me aub nog eventjes hierbij verder helpen als de tijd het u toestaat.als ik maar weet dat u me niet vergeet.

groetjes

daniella

ps sorry voor zoveel last maar hier is niemand die nederlands spreekt en die incredimail heeft.

Ik vergeet je niet hoor Daniella.

De blauwe tekst is een foutrmelding voor Internet Explorer en heeft niks met incredimail te maken.

De rode tekst wil zeggen dat je reeds de laatste versie hebt.

Die setup die je gedonwload hebt, moet je niet wegdoen want die heb je nog nodig. Ik ben bezig een mooie (en hopelijk duidelijke) handleiding voor je te maken om incredimail opnieuw te installeren. Nog even geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een zware bevalling maar hier is hij dan: de handleiding.

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is. Ik heb zelf alles uitgevoerd en genoteerd wat ik gedaan heb.

Ik zal de volgende dagen heel weinig tijd hebben om op het forum te komen maar als ik een gaatje zie, volg ik jou "avonturen" wel op.

En ik ben Karel niet :-).

Karel is de oprichter van dit forum en ik ben maar een simpele medewerker.

succes.

Ludo.

Overzetten van Incredimail bestanden en instellingen.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.