Ga naar inhoud

[OPGELOST] foutmelding 452 door incredimail


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je al eens geprobeerd om ditzelfde te doen in een ander mailprogramma zoals bv Microsoft Mail of Outlook Express?

Dit omdat je dan kan testen of het echt aan IncediMail ligt of niet.

Heb je trouwens op beide pc's IncrediMail of enkel op die ene?

Als je het probleem ook hebt in die andere emailprogramma's dan ligt het in elk geval niet aan het emailprogramma, anders vrees ik dat je dat programma volledig moet van de pc halen (en volledig uit het register) en daarna opnieuw installeert moest je dit programma opnieuw willen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hola,

ik heb je handleiding goed kunnen volgen ludo maar ook dat werkte niet.ik heb 5 vaste e-mail adressen en ik heb er 1 adres weg gedaan bij incredimail en plots werkte incredimail terug maar vraag me niet hoe het komt maar het werkt terug.iedereen die me geholpen heeft wil ik bedanken en wens ik aangename paasdagen.

sorry dat ik niet vroeger reageerde maar ik ben een film aan het maken en dat kost veel tijd en inspanning en dan vergeet ik de rest wat om me heen.

groetjes van daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.