Ga naar inhoud

Update voor Windows Defender anti-malwareplatform - KB4052623 (versie 4.12.17007.18011) - Fout 0x80070643


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik zal eerlijk zijn, ik heb op een ander forum al hulp gezocht voor dit probleem, maar kreeg niet een echte oplossing.

Op mijn vrouw haar laptop komt steeds opnieuw bij Windows Update: Update voor Windows Defender anti-malwareplatform - KB4052623 (versie 4.12.17007.18011) - Fout 0x80070643

Met Google vond ik al het uitschakelen van Windows defender, maar ook dat helpt niet.

Wie heeft het probleem ook, en beter nog, heeft hij het opgelost?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij gaven:

1) Download de Windows Defender Antivirus for Windows 10 and Windows 8.1 en de Network Real-time Inspection definitions op https://www.microsoft.com/en-us/wdsi/definitions, installeer deze en draai Windows Update opnieuw.

Dat heb ik gedaan, zonder resultaat

2) Probleem bijkt te komen door de laatste Windows 10 updates. Wat ik je zou kunnen voorstellen is Windows Defender uit te schakelen en een alternatief antivirusprogramma te installeren omdat Windows Defender een desputable naam heeft.
Download disable Windows Defender in Windows 10.

Dat heb ik niet durven doen.

 

Ik hoop dat iedereen begrijpt dat ik niets wil afdoen aan de kennis van de mensen van de andere groep.

 

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Theo2602 zei:

Download disable Windows Defender in Windows 10.

Dat heb ik niet durven doen.

Dat zou ik ook niet gedaan hebben.

 

23 uren geleden, Theo2602 zei:

Wat ik je zou kunnen voorstellen is Windows Defender uit te schakelen en een alternatief antivirusprogramma te installeren omdat Windows Defender een desputable naam heeft.

Dat is wel een reële optie.

Als je een ander anti-virusprogramma installeert, zal windows defender automatisch uitgeschakeld worden.

 

Een andere optie is om gewoon te wachten op de volgende update en zien wat die dan doet.

 

Misschien de moeite om ook eens te proberen.

https://www.tenforums.com/windows-updates-activation/99957-windows-defender-update-kb4052623-error-0x80070643.html

De tip staat in bericht #7

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.