Ga naar inhoud

Geen Internet


plukske

Aanbevolen berichten

Geachten,

Wie kan mij helpen aub : Iedere keer duurt het 20 min vooraleer ik kan op Internet gaan. Ik krijg altijd het bericht " Geen Internet toegang" en heb beneden op de taakbalk een geel driekoehje met een uitroepings teken. als ik 20 min geduld heb, dan krijg ik weer Internet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AsjePc

 

Lovenswaardige inspanning maar met de stappen zoals u die beschrijft geraak je in Windows 10 nergens. Ik kan dan ook moeilijk aannemen dat je dit zelf op die manier al onder Windows 10 hebt toegepast.

 

@plukske

 

Probeer dit eens:

  • Ga via Start naar Instellingen (tandwielicoontje).

  • Klik op Systeem en ga naar de sub Energiebeheer en slaapstand, link Extra energie-instellingen (tevens te openen via het configuratiescherm, onderdeel Energiebeheer), taak Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen.

  • Instellingen, onderdeel Systeem, sub Energiebeheer en slaapstand, link Extra energie-instellingen (tevens te openen via het configuratiescherm, onderdeel Energiebeheer), taak Het gedrag van de aan/uit-knoppen bepalen (in linker kolom)

  • Klik op de link Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn en verwijder het vinkje bij de optie Snel opstarten inschakelen (aanbevolen).

  • Klik op Wijzigingen opslaan.

  • Herstart de computer.

Wat is het resultaat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.