Ga naar inhoud

KB 4058258


lowie12

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag passer ,

Ik heb van een paar personen vernomen dat de update 4056892 wel eens de boosdoener kan zijn en dat men die eventueel moet verwijderen en dat het dan zou lukken 

maar ik zou eerst jouw mening daar willen van kennen en als dat eventueel geen probleem zou zijn hoe kan ik die dan best verwijderen ,

Beleefde groeten ,

Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh.. bij het tweede plaatje wordt gezegd dat de wijzigingen gedetecteerd en opgelost zijn.  Niet dus?

 

ok, dan dit:

Ga eens naar je update-scherm (links klikken op je windowsknop en intypen: naar updates zoeken + enter) daar klik op Geschiedenis van Geïnstalleerde updates weergeven.
Staan er mislukte updates bij?  (zo ja: plaatje plaatsen van alle foute updates)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, het gaat hem blijkbaar alleen om die 4058258 (en hij werd niet door andere foute updates voorafgegaan)

 

a. probeer eerst wat Droske hier aanraadt:  https://www.pc-helpforum.be/topic/67656-kb4034674/?do=findComment&comment=531953

 

Lukt dit niet, dan probeer je dit:

 

b. gebruik  even windows update minitool  , Je kan het downloaden via Majorgeeks (<klik!)- dit zoekt voor jou naar nog resterende updates en je kan ze ermee binnenhalen (van officiële sites) en installeren. Moest je dit gebruiken: als je het opent zie je onder Update Historie een cirkeltje met twee pijltjes: hierop klikken zet het programma in werking. Het kan wel tot 20/30 minuten duren voor je een lijstje krijgt - ondertussen blijft het cirkeltje draaien.  Daarna heb je de mogelijkheid om te kiezen welke updates je wil downloaden en/of installeren. Je kan er ook downloads mee verbergen,...) - een handig progje, 'k gebruik het zelf geregeld

 

En als dat nog niet lukt, gaan we verder :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Passer,

Ik denk dat ik nu even ga afwachten naar de updates van morgen misschien zit daar iets tussen die de update 4058258 wel doet lukken ik vind het fijn van jou om mij trachten te helpen maar mijn computer kennis zit zowat op zijn einde om die handelingen allemaal uit te voeren,

Ik wens je een fijne avond en nog dank voor de hulp,

Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.