Ga naar inhoud

Zeer traag


francist

Aanbevolen berichten

Malwarebytes heeft enkel nog iets in de Quarantaine van AdwCleaner gevonden. Dat is iets waar we vertrouwd mee zijn en is dus niets onheilspellend.

 

De oorzaak van de traagheid van je pc is nu gekend... Sinds 9-12-2017 is je pc in de weer om de Fall Creators update te downloaden en installeren en dat mislukt voortdurend.

 

Doe het volgende:

  • Schakel de realtime beveiliging van AVG en Malwarebytes uit tot na afloop van de procedure.
  • Klik HIER om naar de downloadsite voor de Fall Creators update te gaan.
  • Klik op die webpagina op de knop Update nu. Het bestand Windows10Upgrade9252.exe wordt gedownload. Standaard vindt je dat bestand terug in de map Downloads.
  • Ga naar dat bestand en open het (dubbelklik).
  • Volg de aanwijzingen op het scherm.

 

Deze bewerking kan in uw geval vrij lang duren. Deze tijd is namelijk afhankelijk van de snelheid van je pc en de snelheid van je Internetverbinding.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

9 uren geleden, francist zei:

Dit heeft helemaal niet lang geduurd.

Dat kan ik best geloven, de update is niet uitgevoerd (mislukt).

11 uren geleden, droske zei:

Schakel de realtime beveiliging van AVG en Malwarebytes uit tot na afloop van de procedure.

Dus niet alleen AVG!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Fall Creators Creators update is nu inderdaad geïnstalleerd.

Hoe draait de pc nu?

 

 

11 minuten geleden, francist zei:

Wat moet ik doen om dat in de toekomst te vermijden?

Een eerste vereiste is dat je regelmatig de computer voldoende lang moet laten aan staan opdat Windows de tijd krijgt om te updaten. Dit is vooral belangrijk voor de 2 jaarlijkse grote updates. Bij oudere pc's voel je vrij goed aan de afnemende snelheid dat Windows update in actie is.

Je kunt de toestand van Windows update bekijken via Start ->Instellingen->Bijwerken en beveiliging.

Kijk daar o.a. zo nu en dan eens bij geschiedenis van geïnstalleerde updates weergeven. Daar zie je ook of er updates mislukt zijn en welke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het opstarten van programma's heb ik de indruk dat alles toch wel wat sneller gebeurd. Het opstarten van Hotmail,... dat is ooit wel veel sneller geweest. Het open van een bericht duurt wel wat lang (10, 20 seconden zeker) maar ik denk dat dat te maken heeft met de reclames die aan de zijkant telkens eerst verschijnen, maar daar is niets aan te verhelpen denk ik.

 

of zijn er toch nog ergens probleempjes?

 

ik krijg dat als ik naar geschiedenis van de updates ga kijken

image.thumb.png.f63f5ef174c2d9cbbd62f343c9cd4623.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, francist zei:

ik krijg dat als ik naar geschiedenis van de updates ga kijken

Daar kun je duidelijk lezen dat je opnieuw moet opstarten om die twee updates af te ronden.

 

7 minuten geleden, francist zei:

Het opstarten van Hotmail,... dat is ooit wel veel sneller geweest.

Hoe ga je naar je Hotmail postvak? Via een browser of via een e-mail programma (welke).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.