Ga naar inhoud

Outlook sjablonen


VinceThePrince

Aanbevolen berichten

Op mijn werk, werken we met outlook sjablonen voor het opstellen van standaardmails naar klanten.

 

Deze sjablonen werden enige tijd geleden aangemaakt (2014-2015).

 

Nu, mijn probleem is dat als ik aanpas aan deze sjablonen dat hij niets van mijn aanpassingen aannneemt.

 

Dus ik doe het outlook sjabloon open, wijzig tekst + opmaak van de teskt. Dan doe ik via opslaan als en overschrijf ik mijn oud bestand.

 

Als ik het nieuwe bestand open doe, dan neemt hij niets over van mijn aanpassingen.

 

Kan dat iets zijn aan mijn instellingen? We gebruiken outlook 2016.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op ‎9‎/‎02‎/‎2018 om 17:47, clarkie zei:

Behoud je dezelfde bestandsnaam bij opslaan als?

 

Kies eens een andere naam (bijvoorbeeld in plaats van test gebruik je test1) als je het sjabloon wil opslaan.

Je hebt dan het oude en het nieuwe sjabloon, vergelijk dan.

Zijn de aanpassingen daar wel aanwezig?

Beste,

 

Heb ik al geprobeerd door het sjabloon op te slaan onder andere naam en in andere map, maar dit werkt niet.

 

Hij wil niets van mijn wijzigingen aannemen en we werken ook met SCE tags, en deze tags doorstreept hij terwijl ik deze wel allemaal correct invulde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2018 om 11:49, VinceThePrince zei:

Beste,

 

Heb ik al geprobeerd door het sjabloon op te slaan onder andere naam en in andere map, maar dit werkt niet.

 

Wel handig als je ook vermeld wat er fout loopt. Het werkt niet zegt ons op afstand niks.

Krijg je een foutmelding of kan je wel opslaan maar niet openen,..... of....

Maak er anders een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

 

Zijn de aangemaakte originele bestanden misschien beschermd tegen schrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.