Ga naar inhoud

Barcode generator


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

Hierbij mijn laatste aanpassingen in het bestand met een screenshot ter verduidelijking en het laatste bestand.

De bedoeling is dat wanneer een gast gescand is dan blijft hij d.m.v. het filter over in de lijst.

Op dat moment moet er dus een invoer veld openen waarin het aantal personen ingevoerd moet worden dat binnen komt op deze persoonlijke uitnodiging.

Dit wordt dan ingevuld in het vakje Opkomst, leuk om achteraf te weten hoeveel gasten er precies geweest zijn.

V.b. door de scanner wordt 002 Excel Forum gefilterd, in de popup (invoerveld) wordt dan 2 ingevuld omdat er 2 personen komen, dit komt dan in de cel K7 te staan.

 

Alvast bedankt Cor Assa

 

Uitleg Excel forum.JPG

Excel Forum Test - 2018-03-23.xlsm

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Grote Woef zei:

Zoiets?

 

Gasten-Lijst Meista (userform).xlsm

 

Ik bekijk nu je laaste versie

Ziet er netjes en professioneel uit Grote Woef, alleen staan alle naam en adressen er al in.

Maar misschien voor een volgend evenement.

Jij bent hier echt heel goed in, geef je ook cursussen? ;-

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2018 om 14:18, Grote Woef zei:

Alles komt op tijd voor hij die wachten kan.:D

Probeer het maar eens met deze voorzet.:deal:

weinig geduld.xlsb

Was niet verkeerd bedoeld Grote Woef, heb juist heel veel respect voor jouw kunnen en kennis.

P.s. zie deze reactie van jou vandaag (woensdag) pas ondanks dat ik iedere dag op het forum snuffel.

Excuses voor de late reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2018 om 14:18, Grote Woef zei:

Alles komt op tijd voor hij die wachten kan.:D

Probeer het maar eens met deze voorzet.:deal:

weinig geduld.xlsb

Beste Grote Woef, ziet er goed uit. maar als een barcode niet bestaat komt de popup ook?

De bedoeling is dat het veld Opkomst leeg is en bij de entree pas ingevuld wordt.

De ingevulde gegevens bij Opkomst worden in de juiste kolom ingevuld maar altijd in rij 6 en niet in de rij vanuit het filter bij de juiste persoon, wel als inde eerste 4 vakjes geselecteerd wordt maar niet met de barcode scanner.

Waarschijnlijk kan ik dat nu zelf aanpassen, ga de code eens bekijken.

Bedankt alvast weer voor deze stap vooruit.

 

Gr. Cor

Opkomst Inputbox.JPG

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Grote Woef,

Ben verder aan het testen geweest, gaat aardig de kant op die ik wil.

Probleem echter bij alle filters dat deze direct reageerd op de eerste ingedrukte letter.

Als ik b.v.b. meerdere achternamen met een W heb dan pakt hij altijd direct de eerste bij het indrukken van W en kan ik niet verder filteren.

Voor de barcode is een ander verhaal, daar komt als resultaat altijd een nul in het venster en het gastnummer is altijd 001.

Tevens wordt dan de opkomst ingevuld met de code die eigenlijk in het scan venster moet staan.

 

Gr. Cor

VID_20180329_104840.mp4

VID_20180329_104954.mp4

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.