Ga naar inhoud

Oude Ipad gebruiken door andere gebruiker

redcap
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb nieuwe Ipad gekocht, deze is vanaf oudere over gezet met gegevens van mij.

Heb dus 2 dezelfde, met gelijke gegevens.

Mijn vrouw wil de oude gebruiken. Haar mail moet er op komen, mijne er af.

Wat moet er nog meer gebeuren?

wil hem niet helemaal leeg maken.

Hoor graag.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2018 om 21:25, redcap zei:

Mijn vrouw wil de oude gebruiken. Haar mail moet er op komen, mijne er af.

E-mailaccount verwijderen en/ of toevoegen:

Instellingen  >>  linker kolom scroll naar Accounts en wachtwoorden (kan best een ietsje andere benaming, afhankelijk van iPad type)  :

>>  in de rechte kolom zie je jouw e-mailadres 

>>  tap erop  >>  Verwijder account.

>>  tap op Nieuwe account  >>  e-mailaccount vrouw toevoegen.

Op 11-4-2018 om 21:25, redcap zei:

wil hem niet helemaal leeg maken.

Waarom niet ?

Het is beter dat de (oude) iPad voor jouw vrouw geregistreerd wordt met haar eigen Apple-ID & haar eigen toegangscode e.a.

Het beste is dit Apple artikel te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.276
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Cas backx
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door jave
      Ik heb ongewild een aangekocht nummer uit de bib van iTunes van mijn iPad gegooid. Hoe krijg ik dat er terug in?
      Dank bij voorbaat?
    • Door tolhansen
      Goedendag

Ik stel een vraag namens een bejaard persoon die een probleem heeft met een Ipad Air 2

In het kort De Ipad werkte goed maar de man heeft zonder te weten wat hij deed allerlei updates op de Ipad geinstalleerd. Geen idee wat voor updates dat waren.
      Als je nu de Ipad aanzet komt deze met een aanmeldscherm en vraagt om een zescijferige aanmeldcode voor een touchpad (zie gevoegde scan)

Daar zit nu het probleem die weet hij niet. Is er een manier te bedenken waardoor hij toch weer op één of andere manier toegang krijgt tot de IPad? Met een reset of iets dergelijks of zijn er eventueel nog andere mogelijkheden??

Bij voorbaat dank
      Mvg

• Door breyton
      Beste,

Ik gebruik het software programma 'Cucusoft iPad iPhone iPod Transfer' om mijn ebooks van iPad naar pc over te zetten.

Normaal is het gewoon usb kabeltje inpluggen en het programma maakt connectie en je krijgt een lijst van wat er allemaal in je iBooks zit.
      Nu echter zie je het programma connectie proberen te maken met de iPad, maar krijg je de melding 'no iPad'

M'n usb-poorten werken. Je hoort een 'geluidje' als je de iPad verbindt.

Ik dacht dus, misschien eens ''Cucusoft iPad iPhone iPod Transfer'' herinstalleren en terug connectie trachten te maken. Lukt nog steeds niet.

Dan een avast scan gedaan, geen dreigingen. Malware bytes anti-malware scan, geen dreigingen.

Dan eens een ander transfer programmaatje geïnstalleerd, nl. 'Xilisoft iPad Magic Platinum'

Terug connectie proberen te maken van iPad naar pc, maar 'het proberen connectie maken' bleef maar duren.
      Dus dat was ook de oplossing niet.

Wie zou er me een oplossing kunnen aanreiken, want het enige wat ik van verandering met de iPad kan bedenken is de update naar iOS 8.1.1 die ik deze week heb doorgevoerd. Vorige week werkte alles wat 'connectie maken betreft' nog perfect.

Alvast bedankt.

• Door kristof28
      Hoi,
      Kan je voor de ipad air 2 ook een case voor de ipad air 1 gebruiken?
      Thanks
    • Door iEscape
      Een nuttig app om DVD's te rippen voor de iPad / iPhone / iPod Touch of maakt een digitaal archief van uw DVD's collectie.
      Stel eerst de Voorkeuren in.
      Exporteren naar iTunes is mogelijk.
      Oudere iPhone & iPod worden ook ondersteund.
      Met de 'probeerversie' is het mogelijk om 5 DVD's te rippen en daarna (op moment) is Mac DVDRipper Pro in de aanbieding.
      Werkt perfect xD
  • Nieuwe aanmaken...