Ga naar inhoud

Geen Connectie Tussen Ipad En Pc


breyton

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik gebruik het software programma 'Cucusoft iPad iPhone iPod Transfer' om mijn ebooks van iPad naar pc over te zetten.

 

Normaal is het gewoon usb kabeltje inpluggen en het programma maakt connectie en je krijgt een lijst van wat er allemaal in je iBooks zit.

Nu echter zie je het programma connectie proberen te maken met de iPad, maar krijg je de melding 'no iPad'

 

M'n usb-poorten werken. Je hoort een 'geluidje' als je de iPad verbindt.

 

Ik dacht dus, misschien eens ''Cucusoft iPad iPhone iPod Transfer'' herinstalleren en terug connectie trachten te maken. Lukt nog steeds niet.

 

Dan een avast scan gedaan, geen dreigingen. Malware bytes anti-malware scan, geen dreigingen.

 

Dan eens een ander transfer programmaatje geïnstalleerd, nl. 'Xilisoft iPad Magic Platinum'

 

Terug connectie proberen te maken van iPad naar pc, maar 'het proberen connectie maken' bleef maar duren.

Dus dat was ook de oplossing niet.

 

Wie zou er me een oplossing kunnen aanreiken, want het enige wat ik van verandering met de iPad kan bedenken is de update naar iOS 8.1.1 die ik deze week heb doorgevoerd. Vorige week werkte alles wat 'connectie maken betreft' nog perfect.

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen nog een 3e programma (iExplorer) geprobeerd en daar mee gaat het 'voorlopig' prima.

 

Waarom ik geen itunes gebruik? Omdat ik via dat programma nog niet gevonden heb hoe ik m'n ebooks op m'n pc krijg.

 

Dus wat mij betreft mag je dit topic als 'opgelost' markeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.