Ga naar inhoud

Onedrive


Theo2602

Aanbevolen berichten

Kan er mij iemand uitleggen voor wat ONEDRIVE nuttig is? Ik heb dat ooit geprobeerd, omdat ik dacht dat, als je een bestand ergens veranderde, dat automatisch in onedrive zou aangepast worden. Bedoeling was

om bestanden die ik, naargelang waar ik mij bevind, op desktop of laptop gebruik langs ONEDRIVE te bereiken. Nu doe ik dat met een USB stift, maar soms vergeet ik die! Dus dacht ik, ik schrijf die bepaalde bestanden weg in ONEDRIVE, dan kan ik ze langs beide computers bijwerken en gebruiken. Maar dan moet ik even goed, de bestanden telkens naar de computer wegschrijven!

Nogal warrige uitleg, maar ik hoop dat iemand die ONEDRIVE (of andere cloud) gebruikt, mij zal begrijpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Online cloud zoals OneDrive is handig en niet handig.

Je hoeft er eigenlijk niks voor doen.

Gebeurd automatisch dat afbeelding, documenten naar OneDrive gaat.

Nadeel ervan is als je op uw PC wegdoet dan is dat ook weg bij OneDrive.

Dat vind ik eigenlijk raar dat men zo doet.

Ik zou OneDrive gebruiken maar maak ook een backup naar externe harddisk of usb-stick

Dat moet je trouwens altijd doen want je hebt nooit de garantie dat het blijft bestaan, zelfs als je ervoor betaald.

Dat is in verleden meerdere keren gebeurd.

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.