Ga naar inhoud

Scherm blijft na opstarten zwart


Adober

Aanbevolen berichten

Er werden geen corrupte bestanden of fysieke fouten gevonden.

Er waren wel fouten in de indexen en in de toewijzingstabellen waardoor het zoeken naar de juiste lokatie van de bestanden trager verliep.

Het gevolg daarvan is een trage opstart en soms zelfs haperingen in het opstarten.

Deze fouten werden verbeterd bij de eerste controle en het resultaat is dus merkbaar.

 

4 uren geleden, Adober zei:

in windows 7 is geen klembord.....

heb hem gedownload en geinstalleerd

Dat extra klembord mag je weer verwijderen want dat heb je echt niet nodig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klembord verwijderd, heb het gesnopen

gisteren 2 x supersnel opgestart

1 x na de 2e harde schijf scan en 1 x na windows update gisteravond

(die laat ik altijd automatisch om 20 uur doen "zit dan niet achter de pc" en heb er dan geen last van) 

vanmorgen totale opstarttijd 1 minuut en 45 sec. waarvan 15 sec. zwart scherm (na welkom blauw scherm)

ben erg goed door U/jou geholpen en zolang de pc opstart heb ik geen klagen meer

de warmte in het bios bekijken en de harde schijf controle zijn goed gevonden door

kweezie wabbit

THANX!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas vanmorgen weer alleen maar een zwart scherm na het blauwe welkomstscherm.....

heb 10 minuten gewacht want het harde schijf lampje werkte nog steeds

is het toch niet (alleen) de warmte en de harde schijf geweest

harde schijf werkte nu gewoon door tot na zo'n 7 minuten zwart scherm de H.S. zo goed als uitgewerkt was

dus toen na ongeveer 10 minuten opnieuw opgestart

2e keer opgestart en na meer dan een minuut (niet echt bijgehouden) zwart scherm

kwam het openingsscherm weer (gelukkig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb iets gelezen over een software conflict....

bij mij draaien 2 prog. tegelijk malwarebytes en avast anti virus

allebei gekocht dus geen freeware

kan hier een probleem zijn?

maar ja, bij een 2e opstart gaat het wel redelijk goed (na wat langer zwart scherm)???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Cleanup functie van Avast vind ik maar niks. Ieder zijn mening natuurlijk.

kweezie wabbit heeft je eerder van hetzelfde probleem verlost en is vertrouwd met uw systeem. Daarom lijkt het me aangewezen dat hij je ook nu gaat bijstaan.

In afwachting daarvan raad ik je aan eens een kijkje te nemen in Windows backup. Misschien doet zich daar wel een calamiteit voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo droske,

waar kan ik een kijkje nemen in de Windows backup? geen idee.... (ben in zulke dingen een leek)

gisteravond met de freeware CCleaner schoongemaaklt en vanmorgen opgestart

na de opstartknop te hebben ingedrukt werd het blauwe scherm na 1 minuut zwart

en na nog eens 15 seconden  zat ik in mijn beginscherm, ik blij 

'k weet niet of CCleaner heeft geholpen of dat het toeval is dat de pc zo snel opstartte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.