Ga naar inhoud

Slecht geluid


Aanbevolen berichten

Omdat DPC Latency Checker geen goede output gaf, adviseer ik je betere stuurprogramma's te installeren. (Je hoeft niet persé alle stuurprogramma's bij te werken)

Maak wel eerst een backup van je stuurprogramma's in geval van.

 


    Download 597401c5e959b-SDI.pngSDI Lite en *pak het uit naar de map C:\Program Files\SDI
    Dubbelklik SDI_auto.bat om het programma te openen.
    Klik in het welkomstscherm op Download indexes only.
    Klik dan op de paarse balk, kies Indexes en Ok
    Zoek nu in de lijst van hardware het stuurprogramma van jouw probleemhardware en houd de muis stil bij deze regel. Je ziet dan welke versie van je stuurprogramma is geïnstalleerd en welke versie beschikbaar is.
    Klik rechtsbovenin in het programma op de groene knop om de nieuwe versie te installeren.

    *Kijk hier hoe je kunt in- en uitpakken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Michel54.

 

Wat betreft het slechte geluid:

- Kan een slechte of corrupte audiodriver zijn. Verwijder de auidiodriver en plaats de nieuwste versie voor je pc.

- Kan ook hardwarematig zijn, geluidskaart die de geest aan het geven is en daardoor een slecht geluid afspeeld zowel via speaker als oortjes.

- Zal zeker niet aan de speakers zelf zijn, want dan zou er door de oortjes een goed geluid komen.

 

Ik hoop voor jou op een driver, anders audiochip defect op moederbord. Vervangen of nieuw moederbord is dan gewenst.

Veel succes.

GRTS

Bektronics

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

Drivers zijn ververst , zie vorige reacties . Het zal dan wel hardware matig zijn zeker ? 

Maar ondertussen kan ik er mee leven tot ik ooit een nieuw toestel koop . In uiterste gevallen heb ik nog smartphone en desk top . 

Wat me wel stoort en hetgeen ik wel wil fixen is dat ik vele films  niet kan zien , wel het geluid maar geen beeld . Sommige Youtube filmen gaan wel correct .

aangepast door Michel Ludikhuyze
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.