Ga naar inhoud

programma downloaden


Aanbevolen berichten

Volgens mij kun je in het geval van een gratis versie eveneens het programma opnieuw installeren over de oude versie heen.

 

Iobit ondersteuning lijkt mij dus niet nodig. Behalve als je de licentiegegevens van een betaalde versie niet meer hebt, natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oké, het is jouw computer, dus jij beslist wat je doet.

Maar zou je ons nog willen laten weten of het verwijderen van de programma's van IObit gelukt is en of je daarna (bij opnieuw opstarten van de pc) die foutmelding niet meer krijgt?

 

Dat vraag ik omdat daarna dit topic kan worden afgesloten door een moderator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat laatste was ik al bang, daarom schreef ik dat erbij en adviseerde ik je optie 3: nog niets verwijderen, maar FRST uitvoeren en beide logjes plaatsen in een volgende reactie.

 

Dus doe dat: plaats de 2 logjes die je verkreeg na het uitvoeren van Farbar. Wacht daarna op instructies van abbs die jou verder zal helpen. Hij weet vast wel een oplossing om de IObit programma's toch geheel te verwijderen.

 

Dit waren de instructies van abbs:

Je hebt nu de verkeerde bestanden als bijlage geplaatst. Abbs schreef:

"Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht."

 

Wacht daarna op een opdracht van abbs en voer geen opdrachten van anderen uit. Dan kan het namelijk voor jou te verwarrend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.