Ga naar inhoud

Gaming laptop


Aanbevolen berichten

Hey

 

Zouden jullie mij een laptop kunnen aanraden voor gaming?

  • Waarvoor heb je een laptop nodig? - De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming(ARK, GTA V, Cities skylines, ...)
  • Wat is mijn budget? - het maximum is 1200 euro
  • Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - niet echt
  • Heb ik al die nieuwe functies nodig? - wifi is zeker nodig, een numpad is ook altijd handig, mic in, audio out, paar usb poorten, maw alles wat je nodig hebt voor gaming
  • Welke schermgrootte heb ik in gedachten? 17 of 15 inch zijn we nog niet helemaal uit maar zijn dezelfde laptops niet meestal te verkrijgen is beide resoluties?
  • Heb ik nog randapparatuur nodig? - misschien een muis maar dat vinden we zelf wel :)
  • Heb ik nog overige specifieke wensen? - Ik speel nu Ark op een desktop pc met 8GB geheugen en ik merk toch dat dit wel echt het minimum is. ik weet dat het budget beperkt is maar naar de toekomst toe, is het dan niet aan te raden om naar 16GB te gaan? Ook is een ssd wel handig, maar ik denk dat dit standaard is op de meeste laptops tegenwoordig.
  • Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - België, dus liefst een azerty toetsenbord. In het verleden heb ik vrij goede ervaringen gehad met alternate dus, als het in prijs niet te veel verschil maakt, liefst daar.
aangepast door heroo234
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan deze laptop nemen.

Maar als je de nieuwste van de nieuwste games ook wilt aankunnen dan zou je toch wel een pak meer moeten uitgeven.

Het is niet zo dat je meer dan 8 GB geheugen nodig hebt.

Games gebruikt hoofdzakelijk videokaart geheugen.

Als uw pc te weinig geheugen heeft dan zit een virus ofwel een programma op achtergrond dat veel verbruikt.

16 GB zal je op niet nodig hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.