Ga naar inhoud

scrollbalk word


hsteenvoorde

Aanbevolen berichten

Op een of andere manier vind ik rechts van een document in word geen scrollbalk meer terug. Bij 'beeld' vind ik geen mogelijkheid om dat weer aan te passen. Maar misschien kijk ik niet goed. Wie kan mij zeggen hoe ik die balk weer terugkrijg? dank alvast. gr. Herman Steenvoorde

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Word 2010:
- Kies: Bestand - Opties - Geavanceerd.
- Kijk aan de rechterkant onder Weergeven of de opties Horizontale schuifbalk weergeven en Verticale schuifbalk weergeven zijn aangevinkt.
Opmerking: De horizontale schuifbalk zal (ook als is aangevinkt dat die moet worden weergegeven) alleen getoond worden als daar op grond van de weergave aanleiding toe is (= als de breedte van een blad op een grotere breedte staat ingesteld dan de breedte van het computerscherm). Rechts-onderaan kun je - als Word ge-opend is - met een schuifbalkje de grootte van de weergave in procenten aanpassen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.