Ga naar inhoud

problemen met chrome


Aanbevolen berichten

In de linker bovenhoek van je scherm is dus een gebied dat je altijd doorstuurt naar Avira als je er klikt.

Hoe groot is dat gebied (ongeveer)?

Kan je de snelkoppelingen die in dat gebied staan nog gebruiken of lukt dat ook niet meer?

Wat is het resultaat als je Avira (tijdelijk) uitschakelt?

Sinds wanneer heb je dit fenomeen?

Kan je een systeemherstel doen naar een herstelpunt voor het probleem zich voordeed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Yes, terug actief :)

Gebied is dus omlijnd in bijlage.

Alle snelkoppelingen zijn dus niet meer bruikbaar in dit gebied op mijn bureaublad.

In Chrome is dit gebied gewoon weg niet meer bruikbaar. Ik mag er op iets klikken het doet gewoon niets.

Ik heb dus ook gevonden van waar het komt :( als ik op een welbepaalde downloadsite ga krijg ik een pop-up en dan is het fenomeen er :angry:

Als ik Avira sluit blijft het hetzelfde. 

Ik denk dus dat de oplossing nu zal zijn, terug kuisen en dan voor die site de pop-ups blokkeren. Hopelijk valt het dan niet meer voorKnipsel.thumb.PNG.600b4979bb776c1ce3a75b40608e73b2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, thierry1 zei:

Ik heb dus ook gevonden van waar het komt :( als ik op een welbepaalde downloadsite ga krijg ik een pop-up en dan is het fenomeen er :angry:

Met downloadsites moet je altijd oppassen want ze zijn lang niet allemaal even veilig.

Om welke site gaat het? Dan kunnen we die eens controleren op betrouwbaarheid.

 

Het gaat volgens mij waarschijnlijk om een popoup van avira die om een of andere reden niet zichtbaar is maar die wel in de linker bovenhoek staat.

Als je dan klikt in die hoek, reageert het onzichtbare venster en niet wat erachter op het bureaublad staat.

 

 

19 uren geleden, thierry1 zei:

Ik denk dus dat de oplossing nu zal zijn, terug kuisen en dan voor die site de pop-ups blokkeren. Hopelijk valt het dan niet meer voor

Je kan inderdaad beginnen met de popups voor die site te blokkeren en zien wat het oplevert.

Als dat het probleem oplost, kunnen we nadien nog een opruimactie doen om je systeem "proper" te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.