Ga naar inhoud

audacity foutmelding


Aanbevolen berichten

Gisteren wou ik met audacity een opname maken. Mijn pioneer xdj r-1 heb ik zoals altijd via USB aangesloten. Vroeger werkte dit meteen samen met audacity, maar sinds gisteren krijg ik steeds de melding 'fout bij openen van geluidsapparaat Probeer de audio-host, het opname-apparaat en de samplerate van het project te wijzigen' als ik de opname wil starten. 

audacity herkent het toestel. ik heb het gevoel dat het probleem niet bij audacity zelf ligt gezien andere programma's (bv virtual dj) het mengpaneel ook niet lijken te herkennen. Verder krijg ik ook dezelfde foutmelding als ik via mijn interne pc-micro en een gewone externe geluidskaart een opname probeer te maken.

 

iemand die de oplossing weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Mathias Van Rechem zei:

die pagina had ik ook al gevonden, maar heeft me niet kunnen helpen

Dat had je in jouw start-post kunnen vermelden, zodat geen onnodig zoekwerk/moeite worden gedaan door diegene die jou probeert te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.