Ga naar inhoud

Vreemde beveiligingswaarschuwing


Aanbevolen berichten

Hey! Abbs,

Zie de bijlage. Is dit wat je verwacht dat er moet staan? Ik voel me niet zeker met dit resultaat....
Ga ik nu verder met step 3 of moet ik eerst een ander resultaat kunnen bekomen in die powershell?

Groeten

Jive1 - Belgiumpowershell.thumb.jpg.6d6c1dd9f94783307422ca490ecc353c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

10 minuten geleden, Jive1 zei:

Hey! Abbs,

Zie de bijlage. Is dit wat je verwacht dat er moet staan? Ik voel me niet zeker met dit resultaat....
Ga ik nu verder met step 3 of moet ik eerst een ander resultaat kunnen bekomen in die powershell?

Heel goed "Powershell" mag je afsluiten (klik op het kruisje rechts bovenin)

En ga dan verder met stap 3. :top:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Stap 1.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw 55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner.

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

 

 

Stap 2.

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Abbs,

Dat is gebeurd!

Alles werkt momenteel zoals ik het verlangde. Ik hou je op de hoogte als er wat scheelt....

Hartelijk dank voor de leuke adviezen die je me gaf.

 

( Nog een laatste informatie ... Alles is begonnen, geruime tijd geleden al,  met een website  van "adf.ly", waarnaar ik door collega's flightsimmers van ergens ter wereld verwezen werd, om Flight simulator addons te gaan ophalen... Maar ik durf die "adf.ly" nu niet te veel gaan zoeken ook niet, om niet opnieuw in de penarie te geraken. Maar telkens als ik in 't verleden die pups kreeg, stond ergens op de website wel het logo van die adf.ly website.... Ik zal me ervoor hoeden voortaan!)

 

Groeten

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!  Abbs,

Ik ben te snel geweest....

Onverwacht en ongewild verscheen zojuist, nu 5 minuten geleden, ineens weer die website, waarvan ik nu snel de url gekopiëerd heb, namelijk  http://clearload.bid/rweasy/-36721UERQ/4223344/http://fs9scene.blogspot.com/2013/06/canada.html?rndad=1364341555-1528523637

Maar deze keer kreeg ik alleen een tamelijk professioneel klinkende mannenstem die hetzelfde vertelde als wat ik voorheen steeds te horen kreeg van die onprofessionele vrouwenstem.

Kunnen we, moeten we, op een of andere manier die website ergens aanklagen als malafide en eventueel laten vervolgen?

Wat denkt u?

 

Groeten

Jive1 - Belgium

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Abbs,

Ik heb nog meer informatie...

 

Dit is wat er gebeurt....

- Ik zoek via Google op Edge een Flightsim scenery in Canada

- Ik kom terecht op FS2004 SCENERY: CANADA

- daaronder staat als URL vermeld "fs9scene.blogspot.com/2013/06/canada.html", dat zou dus de URL ervan zijn

- Als ik die URL wil kopiëren dan vind ik echter dit: https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiEiJ2Z_sXbAhXEblAKHR_oB7wQFghEMAM&url=http%3A%2F%2Ffs9scene.blogspot.com%2F2013%2F06%2Fcanada.html&usg=AOvVaw3pbM6Qe6_3t43Bb5TgUGQa  en niet dus de URL die eronder staat aangegeven

- Als ik dan die FS2004 SCENERY: CANADA aanklik om die site te openen, dan wordt ik in een mum van tijd naar  http://clearload.bid/rweasy/-36721ILTE/4223344/http://fs9scene.blogspot.com/2013/06/canada.html?rndad=1364341555-1528526615

   geleid, en dat is die wabsite waat die logo adf.ly op staat....

- Kan ik iets doen om die website te blokkeren op mijn PC, want inderdaad ik heb op deze manier eerder ook al hier terechtgekomen, en ik wen s dat niet meer te doen,.....;

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ben bang dat je dan door het spel Flight Simulator steeds deze pagina's krijgt.

 

Stap 1.

Download 5ad1ee59ba80d-CKScanner_MAINICON.pngCKScanner by askey127 naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

 

Stap 2.

Download de 5925391bc2e6f-EmsisoftEmergencyKit_100.iEmsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.

  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent, wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u op "Malware scan" wanneer u de melding "om PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • BELANGRIJK: Wanneer de scan gereed is verwijder niks en plaats ook niks in "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" sla dit bestand op b.v. je bureaublad en sluit EmsisoftEmergencyKit.
  • Plaats nu het gemaakte logje als als bijlage in je volgende antwoord.
    (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam scan_xxxx.txt).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.