Ga naar inhoud

informatie nieuwe gmailversie 2018


lowie12

Aanbevolen berichten

Ik had twee vragen in verband nieuwe gmail 

Hoe kan ik een filter maken in de nieuwe gmail 2018

Als ik via thema s' een nieuwe foto wil zetten kan kom ik bij mijn foto's en daar kan ik dan kiezen welke foto ik wil plaatsen maar nu was mijn vraag ik kan nergens de map vinden mijn foto's om eventueel een nieuwe foto in de map toe te voegen om eventueel later deze te gebruiken in gmail.

Dank bij voor baat,

Lowie12:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De map 'Mijn foto's' staat in Google Foto's.
Google Foto's kun je beschouwen als de opvolger van de webalbums van Picasa.

 

Bij jou is Google Foto's misschien nog leeg. Daar gaan we wat aan doen:

 

Wanneer je Gmail geopend hebt in je browser, zie je rechts bovenaan een pictogram met 9 blokjes (Google-apps):

 

5b1ba9158f66d-Google-apps.png

 

Klik op dat pictogram. En klik daarna op het pictogram Foto's: 5b1ba97802ae6-Foto_s_%28van_google%29.pn

 

Wanneer Google Foto's geopend is, zie je bovenaan een knop Uploaden:

 

5b1baae1b0d30-Uploaden_naar_Google_Foto_

 

Klik op die knop. Een Verkenner-venster zal dan openen. Blader naar de juiste map op jouw harde schijf en selecteer de foto of foto's die jij wilt uploaden.

Wanneer die foto's eenmaal in Google Foto's zitten, kun jij via Thema's > Mijn foto's een eigen afbeelding kiezen.

 

Succes en laat maar weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u wel porrelaar het is gelukt dank zij je informatie ,

Ik had nog een vraagje in de oude gmail kon je filters aanmaken maar in de nieuwe zie ik nergens die mogelijkheid weet je soms hoe dat in zijn werk gaat,

Groetjes lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lowie12 zei:

Ik had nog een vraagje in de oude gmail kon je filters aanmaken maar in de nieuwe zie ik nergens die mogelijkheid weet je soms hoe dat in zijn werk gaat

Ja, dat weet ik. In de nieuwe Gmail gaat dat precies hetzelfde als in de klassieke Gmail. Er is wat dat betreft geen verschil tussen de oude en de nieuwe Gmail.

 

Dus open Gmail in je browser; klik op het tandwiel; klik op Instellingen; klik op het tabblad Filters en geblokkeerde adressen > klik op Nieuw filter maken.

Met een afbeelding erbij:

 

5b1bed475843c-Filters_Gmail.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Porrelaar,

Ik vind inde oude dat het veel gemakkelijker gaat wanneer ge een afzender wil filteren klik ge die aan gaat naar meer en daar kan je dan de filter maken 

Groetjes Lowie 12 

PS. nogmaals bedankt voor de hulp en nog een fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat kan nog steeds in de nieuwe Gmail, alleen zie je daar niet de knop Meer. Die knop Meer is in de nieuwe Gmail vervangen door een knop met 3 puntjes boven elkaar. Zie onderstaande afbeelding:

 

5b1bf9c43ea4c-Berichten_zoals_deze_filte

 

 

Je mag  ervan uitgaan dat je met de nieuwe Gmail hetzelfde kunt doen als met de klassieke Gmail. Alleen kunnen sommige knoppen verplaatst zijn of een ander uiterlijk hebben gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.