Ga naar inhoud

spatie grootte


andrews

Aanbevolen berichten

Ik ondervind in mijn word programma (versie 2010) een vervelende eigenschap.

Regelmatig verschijnen in sommige regels spaties die groter zijn op het scherm dan gewoonlijk in andere regels en dat ik moeilijk kan verbeteren.

Wat de oorzaak is weet ik niet, hoe kan ik dit verhelpen?

Als ik zo een regel hier kopieer zijn de spaties terug herleid tot hun normale grootte, misterie?

Dank voor enig antwoord 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een printscreen kunnen maken van een deel van dat geopende Word bestand en dan die afbeelding op het forum plaatsen in een volgende reactie.

Zonder zo'n afbeelding moeten we gaan raden. Ik gok nu dat in zinnen waarin de spaties veel breder zijn dan normaal de indeling niet op Links uitlijnen staat, maar op Uitvullen.

 

Hieronder toon ik een printscreen waarin ik laat zien wat ik bedoel:

 

5b1ba3ba440b2-Links_uitlijnen_en_Uitvull

 

Als je niet wilt dat de tekst wordt uitgevuld, dan mag je met Ctrl-A alle tekst selecteren, daarna klik je op het symbool voor Links uitlijnen.

 

Misschien vraag jij je af waarom de tekst opeens uitgevuld werd, terwijl je zeker weet dat je niet op de knop voor Uitvullen hebt geklikt.. Het kan zijn dat jij per ongeluk op de toetsencombinatie Ctrl-J hebt gedrukt. Dat is de opdracht voor Uitvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.