Ga naar inhoud

hirens op bootable USB zetten


Keppetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en ondertussen is er al heel wat gebeurd heb ik het idee - hoe staan de zaken nu?  (het zou nu wel afgelopen moeten zijn)

 

4 uren geleden, Keppetje zei:

ik heb een installatiedisk van het office pakket... dus dat mag geen probleem zijn.

dàt is dus geen probleem, maar je moet de serial ook nog ergens hebben (en niet alleen van office, maar ook nog van mogelijke andere progs die ze op haar systeem staan had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet normaal meer.

 

Kijk, we gaan ervan uit dat de harde schijf (goed) getest is en goed bevonden is. Als de schijf toch brak zou zijn, raken we natuurlijk nergens.

 

Maar goed, eerst een vraag: was er nog voldoende ruimte op die schijf?

 

En eigenlijk nog een vraag: kan je die schijf aan een andere computer (desktop) hangen om ze van daaruit te gaan formateren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een behuizing voor een schijf te controleren. Of er nog voldoende ruimte was heb ik helaas niet kunnen nagaan aangezien de pc extreem traag is.

ik heb nu nog steeds het scherm die ik als voorlaatste gepost heb... er komen dus totaal een woorden op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Keppetje zei:

er komen dus totaal een woorden op

dit begrijp ik niet ..

 

Ik bedoelde daarstraks: kan je de schijf uit de pc halen en ze aan een andere computer hangen om ze van daaruit te gaan formateren?  (= heb je die mogelijkheid èn weet je hoe je het moet doen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.