Ga naar inhoud

hirens op bootable USB zetten


Keppetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de hirens 15.2 gedownload. Dit is het enige programma die ik ken die de pc kan cleanen nog voor hij opgestart is. Ik heb namelijk een pc binnen die héél traag is. 

Heb hem gisteren morgen opgestart en gister avond kon ik het wachtwoord intypen om in windows te raken. Deze morgen kon ik er uiteindelijk in maar hij is héél traag. lang wachten om iets te openen. Ik denk dus dat Hirens wel kan helpen hierin. want ik geraakt wel vlug in het bootmenu. Weet u soms een ander programma die kan helpen?

 

MVG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi

 

Het gaat idd over een oudere pc, maar mijn tante heeft haar bestanden nog nodig die erop staan. 

De pc gaat super traag. kan er weinig mee doen. De bootable usb gaat wel, maar hij vindt mijn hirens niet. Moet ik deze eerst unzippen voor ik die op mijn bootable usb zet?

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit al gedaan?  >>>

Op 13-6-2018 om 14:55, falstring zei:

uitbouwen, in/aan een andere pc hangen en data veiligstellen

want dit gaat zorgen dat je tante haar bestanden nog zal hebben...

 en daarna inderdaad je schijf testen :

Op 13-6-2018 om 14:55, falstring zei:

controleren met hdtune of crystal disk info

(want: stel dat de schijf toch nog goed is, dan moeten we gaan zoeken in de richting van virussen, malware - of een brak geheugen of ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees dat er idd virussen op de pc zitten. Mijn tante pruts graag in de instellingen enzo, waarschijnlijk heeft ze iets verkeerd gedaan.

Wanneer ik hem terug zou zetten naar fabrieksinstellingen met behoud van bestanden? Zou dit kunnen werken? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keppetje,

 

we willen je helpen, maar als jij (niet leest/doet wat we je aanraden en) niet antwoordt op de vragen/voorstellen, maar kriskras over andere dingen praat - dan wordt het moeilijk.

 

'k herhaal even: a. heb je nu die bestanden van je tante al veilig gesteld en b. heb je de schijf al gecontroleerd?  (en al de rest is voor later)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.