Ga naar inhoud

Beltegoed verdwenen


Aanbevolen berichten

Ik heb dat ook gehad, hoewel alles was uitgeschakeld. Volgens LG lag de fout bij Proximus, en omgekeerd. Ik stond in de winkel en de verkoper had alles nagekeken, en toch bleef mijn belkrediet te dalen. Dan maar de mogelijkheid om dataverkeer te hebben geblokkeerd, maar dan moet je telkens bellen als je toch dataverkeer wil. Uiteindelijk terug gezet naar fabrieksinstellingen en toen bleek het OK. Maar het was niet aangenaam en, natuurlijk, op een totaal verkeerd ogenblik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het voor elkaar gekregen , maar moet er eerlijk bij vertellen , dat ik hulp gehad heb van een buurjongen .

Maar dat maakt verder toch niets uit , en ik schaam me er ook niet voor .

De jeugd  gaat met deze dingen veel gemakkelijker om als wij grijskoppen .

En volgens mij kan nu wel het slotje er op .

Ik wil je nogmaals bedanken voor de uitleg , vooral die ,, minitut ,, was geweldig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, bernard zei:

dat ik hulp gehad heb van een buurjongen .

Dat maakt toch niets uit :xd:

 

Maar je moet die stappen elke keer uitvoeren als je de smartphone wil verbinden met WhatsApp applicatie op de pc, om foto's op te slaan.

Graag gedaan Bernard :top: en hier het 59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.