Ga naar inhoud

Nieuwe desktop verbinden met internet & toetsenbord verbinden met Bluetooth


Aanbevolen berichten

We hebben een nieuwe computer gekocht. Ik wil deze graag in orde zetten voor mijn zoon als cadeau, maar het lukt met niet het toetsenbord te verbinden met Bluetooth. Het toetsenbord is zichtbaar, heb ik gechecked op mijn telefoon, doch als ik een nieuw apparaat wil verbinden zegt hij “no devices found”

het tweede probleem is dat ik de computer niet kan verbinden met WiFi, ik krijg zelfs geen lijst te zien van de wifi netwerken in de buurt. Ik heb geprobeerd met een kabel, maar ook daar geeft hij de foutmelding 651

ik heb mijn netwerkanalyse en paswoord van telenet ingegeven, maar wil niet verbinden...

 

HELP...

 

dank je wel alvast

Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft uw computer wel een wifi netwerkkaart?

Lan netwerkkaart heb je altijd. (Kabel)

 

Om welke merk, model en type is de computer?

 

Ik ben absoluut geen voorstaander van Bluetooth toetsenbord want dan heb je kans dat uw computer overgenomen wordt.

Bovendien werkt het niet altijd goed.

Normaal gezien zou je bovenaan de toetsenbord ergens een aan/uit knop moet bevinden.

Je moet wel batterij plaatsen ofwel is het op zonne-energie versie (ik heb zo een gekocht en werkt niet goed)

Kan je model van toetsenbord geven. Je ziet dat meestal op de toetsenbord zelf.

Misschien had je zender op usb 3.0 aangesloten en ik zou het dan op 2.0 aansluiten. Blauw = 3.0 (of andersom aansluiten als het om 3.0 zender gaat)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Stegisoft!
het is inmiddels opgelost, het is een computer en scherm voor CAD, maar bij het samenstellen stond er geen extra’s op voor Bluetooth of wifi. Ik ging ervan uit dat dit er standaard inzat. Ik het voor beide een adapter gekocht vandaag en het probleem is van de baan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.