Ga naar inhoud

Windows 10 screen mirroring met Samsung TV


Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb sinds kort een nieuwe samsung smart tv type UHD TV 6-Serie UE40MU6120

Nu krijg ik mijn tv niet gevonden op mijn laptop (type DELL windows 10)

Het rare is als ik projecteren kies en verbinding maken met een draadloos scherm kies vind hij de tv niet. Open ik andere type apparaten zoeken dan staat hij er wel 2x tussen.
Het gekke is ik kan per foto wel doorsturen naar de tv, of via popcorn time bv wel maar ik kan mijn heel bureaublad niet laten kopiëren want dan vind hij de tv niet.

Ik heb de samsung app  smart view geinstalleerd en dan in het eerste scherm vind hij de tv, wil ik erop klikken om te verbinden zegt hij telkens something went wrong.

 

Ik denk wel eerder dat het aan de laptop ligt dan de tv want de gsm kan ik wel perfect doorsturen zonder enig probleem.

Alvast bedankt!

Sandra

type.png

verbinden.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Sandra004 zei:

of via popcorn time

Let op: Popcorn Time is een illegale videostreamingdienst voor films en series.

Quote

In de industrie wordt het ook wel het ‘Netflix voor illegaal verkregen films en series’ genoemd.

 

Quote

Dat downloaden illegaal is, is al enige tijd bekend. Tot voor kort was het alleen de vraag of streamen ook illegaal is. Bij het gebruik van Popcorn Time worden namelijk geen torrents gedownload, maar wordt er gestreamd. Veel Popcorn Time gebruikers dachten dan ook gebruik te maken van een (nog) legale dienst. Dit is echter niet (meer) het geval, aangezien sinds 2014 het nu ook illegaal is om te streamen omdat je daarbij toch auteursrechtelijk beschermd materiaal download en upload.

Bron.

 

Wow: Nederlandse student krijgt €1000 boete door Popcorn Time.

 

 

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

 

Even wachten op Kape - PCH Website Beheerder, of dit topic open mag blijven of wordt gesloten.

 

Om het forum overzichtelijk te houden, is dit topic verplaatst naar forum onderdeel Hardware.

 

aangepast door iEscape
geüpdatet met links.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.