Ga naar inhoud

Te weinig ruimte


Aanbevolen berichten

Mijn bijna vier jaar oude LG, heeft te weinig ruimte om apps te installeren, en ook het updaten geeft soms problemen. De weinig apps die ik er zelf heb opgezet heb ik ook nodig.

Nu heb ik al enkele apps kunnen overzette, naar de SD kaart, maar bij sommigen lukt dat niet, en anderen geven daarna problemen.

Maar ik heb 'een hoop' Google apps, zoals tekst naar geluid, cinema en veel andere, die ik niet kan overzetten, noch verwijderen. Het enige wat ik kan is ze uitschakelen, maar zover ik begrijp worden dan de updates verwijderd, maar de basis blijft bestaan.

Kan ik die toch wegkrijgen?

aangepast door Theo2602
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe je app verwijdert maar je moet naar play store gaan en daar uw app ingeven en dan heb je de mogelijkheid om te verwijderen.

Uitschakelen is zinloos.

Ook overzetten is zinloos.

Afbeelding, foto, mp3 die kan je overzetten en het hoeft daarom niet naar SD

Het kan ook naar pc of NAS enz.

Zelf doe ik naar de NAS via File manager HD (app) 

Ik heb zelf LG G3

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn GPS tracks en filmen komen bij het opnemen op de SD kaart, dat ik die daarna kan overzetten naar PC weet ik ook wel. Maar daar gaat het niet om. Als ik een app kan overzetten naar SD kaart, gebruik ik minder ruimte, maar sommige apps, Osmand bv, gaan dan slechter, of zelfs niet meer, werken.

Dus mijn vraagt is en blijft, hoe kan ik die Google apps verwijderen, gewoon in aplicatie beheer komt er: worden uitgeschakeld, maar dat spaart geen ruimte.

Op de foto's: 1 De apps die ik graag zou verwijderen

         foto 2     Die bepaalde apps kun je enkel stoppen, updates wissen of uitschakele

         foto 3     Een 'normale' app kan je stoppen of wissen.
Begrepen??

 

 

DSC04143.JPG

DSC04145.JPG

DSC04146.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Compleet verkeerd ben je bezig.

Waar jij zit is instellingen / applicaties.

Je kan daar inderdaad een programma stoppen maar nooit verwijderen wel wissen maar je verwijdert enkel icoontje.

Dus bespaar je totaal geen ruimte.

 

Klik op 6 punten icoontje en dan Play Store en geeft daar de naam van de app en dan kan je op verwijderen klikken.

Zoals jij app kan installeren kan je ook app verwijderen en dat is ruimte besparen.

Dat is de beste manier op te doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.