Ga naar inhoud

STOPCODE NTFS


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Je moet backup instellen eerst wijzigen.

En daarna procedure opnieuw doen en backup blijft uitgeschakeld tot je de update heb ontvangen. (niet zelf update handmatig uitvoeren maar gewoon wachten). Dit kan een paar dagen duren.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

systeem geeft nu aan....uw apparaat is up-to-date....dat gaf hij eerder deze week ook al aan.

Het gaat m.i. weer fout de volgende keer dat je ....de button "naar updates zoeken " indrukt....dan vindt Windows weer de 1803 en gaat hem installeren en komt weer met dezelfde foutmelding..... niet meer handmatig naar updates zoeken is de oplossing ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

systeem geeft nu aan....uw apparaat is up-to-date

button "naar updates zoeken "

 

Ik zei al 2 keer: niks doen en helemaal geen update zoeken.

Gewoon wachten tot je bij afsluiten ziet dat er update is.

En helemaal niet handmatig update doen.

De update komt vanzelf zonder dat jij iets voor moet doen.

 

Windows zal zelf kijken welke update eerst moet gebeuren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2018 om 14:08, HADEVE2309 zei:

systeem geeft nu aan....uw apparaat is up-to-date....dat gaf hij eerder deze week ook al aan.

Het gaat m.i. weer fout de volgende keer dat je ....de button "naar updates zoeken " indrukt....dan vindt Windows weer de 1803 en gaat hem installeren en komt weer met dezelfde foutmelding..... niet meer handmatig naar updates zoeken is de oplossing ??

Typ winver in "Zoeken in Windows" (vergrootglas icoon naast START) en druk ENTER.

Maak van het geopende venstertje met het knipprogramma een afbeelding, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Doe hetzelfde met het volgende venster:

Ga via START naar Instellingen (tandwielicoon) -> Bijwerken en beveiliging -> Geschiedenis van updates weergeven.

 

Maar eigenlijk zien we die info ook via een nieuw Speccy snapshot.

 

Stegisoft weet dan wel raad met die nieuwe info.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben een paar dagen weggeweest.

zie gevraagde info.

Toen mijn internetverbinding vanmorgen wegviel heb ik de computer  opnieuw moeten starten met de optie bijwerken en opnieuw opstarten...vervolgens kreeg ik weer 'n blauw scherm met dit maal de code....driver power state failure ???

winver-2.JPG

winver.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofschoon ik weinig verstand heb van hardware problemen, heb ik toch even meegelezen in dit topic. De echte hulp zul je krijgen van stegisoft. Ik vertel enkel wat mij is opgevallen:

 

In je Speccy rapport van 17 juli valt te lezen dat de Onderdelenupdate naar Windows 10, versie 1803 (waardoor je een compleet nieuwe versie van Windows 10 krijgt)  maar liefst 52 keer mislukt is in de periode tussen 23 mei en 17 juli. Bijna elke dag werd geprobeerd die update uit te voeren, en soms meermalen per dag.

 

In je laatste post is te lezen dat diezelfde update ook vandaag al twee keer mislukt is, maar nu staat er een error code bij: 0x80240034

Die error code kan duiden op een slechte of geheel wegvallende internetverbinding.

Dat je last hebt van een wegvallende internetverbinding schreef je zelf al:

1 uur terug, HADEVE2309 zei:

Toen mijn internetverbinding vanmorgen wegviel

Daarna kreeg je een blue screen met deze foutmelding:  driver power state failure

Ook die melding duidt volgens mij op problemen met je draadloos internet: http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-3128567/fix-windows-driver-power-state-failure-error.html

In het artikel van Tom's Hardware worden de volgende 2 tips gegeven:

1. Kijk of er een betere driver is voor de draadloze netwerkadapter

2. Schakel de slaapstand voor die driver uit.

 

Een andere oorzaak voor het wegvallen van de wifi-verbinding is natuurlijk dat je misschien te ver van de modem/router vandaan zit, waardoor het signaal te zwak is en weg kan vallen.

 

Nogmaals: de echte hulp zul je krijgen van stegisoft. Die weet veel meer van hardware dan ik. Hij zal jou verdere instructies geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo,

 

Na heel veel mislukte pogingen om de 1803 backup te maken. Heb ik het nu geprobeerd met een andere USB netwerkadapter.

Ik denk dat het nu eindelijk gelukt is.....heb het gezien tot 82% compleet was....daarna is windows verder gegaan en heeft de computer automatisch uitgeschakeld ( denk ik)

HELAAS.....kan ik het niet checken. Inloggen lukt niet meer.... melding luidt "Service user profile service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen".

Als stegisoft nog op vakantie is, kan iemand anders mij hierbij helpen ?

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.