Ga naar inhoud

Kan Gmail niet aanmelden


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil mij Gmail in Incredimail gaan gebruiken , maar de aanmelding lukt niet . 

Terwijl het wachtwoord. e.d goed zijn. 

 

Gerard

 

5b56f2e2bd84c_Gmailaanmelding.jpg.f0361d70250e7faa773b62b130d59010.thumb.jpg.ab1477da408f30f87e76bd1480196ed6.jpg

aangepast door Gast
email adres verborgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerard, in jouw afbeelding staan twee van je e-mailadressen. Niet meer doen. Daarmee solliciteer je naar spam.

Wanneer je een afbeelding wilt posten waarin een e-mailadres staat, moet je die afbeelding eerst openen in een fotobewerkingsprogramma en dan de e-mailadressen met een dikke zwarte lijn onzichtbaar maken. Op iedere pc staat Paint, waarmee je dat kunt doen. Daarna mag je die afbeelding pas op het forum zetten.

Ik zal vragen of een moderator jouw afbeelding verwijdert uit de startpost.

Het gaat enkel over de foutmelding die je te zien kreeg. Die foutmelding herhaal ik hieronder, maar ik heb wel in jouw e-mailadres het gedeelte voor @gmail.com verdoezeld:

 

5b5700fe21914-foutmelding_van_ghelsing.p

 

Dan nu over naar een mogelijke oorzaak én oplossing voor je probleem.

Waarschijnlijk voldoet het e-mailprogramma Incredimail niet aan de beveiligingsnormen van Google en krijg je daarom die melding.

Diezelfde melding zou je ook krijgen wanneer je het Gmail account op zou willen nemen in sommige andere e-mailprogramma's zoals Thunderbird of Microsoft Outlook.

 

De snelste oplossing is om in te stellen dat apps met een lagere beveiliging worden toegestaan.

Klik daarvoor op de volgende link: https://support.google.com/accounts/answer/6010255

Lees die informatie helemaal door.

Klik dan in dat artikel op de link Minder veilige apps.

Klik op het schuifje dat staat achter 'Apps met lagere beveiliging toestaan'.

Daarmee zet je die instelling Aan.

Het resultaat moet er dan zo uitzien:

 

5b56ff1038dcd-Toegang_door_minder_veilig

 

Sluit Incredimail daarna af en start Incredimail weer op.

Als het goed is, hoort je Gmail account nu te werken in Incredimail.

 

Laat maar weten of het gelukt is.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, Gerard. :top:

 

Ter info: nadat je 'Apps met lagere beveiliging' Aan hebt gezet, zul je via e-mail een waarschuwing krijgen van Google.

De inhoud van die mail zal er zo uitzien:

 

5b570bac2b7fe-waarschuwing_van_Google.pn

 

Die waarschuwing kun je voor kennisgeving aannemen.

 

Omdat je probleem is opgelost, zal een moderator dit topic sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.