Ga naar inhoud

desy

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net via Rebuy een LG optimus E975 gekocht. Werkt prima, geluid wat uit de telefoon is wel heeel zwak. Dus als ik muziek op heb staan als ook wanneer iemand spreekt. Heel zacht. Maar daar zal wel niet veel aan te doen zijn. 

Nu laad ik de telefoon op en dat gaat heel snel (??) en hij loopt evenzo snel ook weer leeg ??? Iemand ervaring en is het een idee om een andere accu te kopen en deze zelf erin te zetten?

Dank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Batterij is 2100 mAh en dat is weinig.

Hoe hoger mAh hoe meer je kan doen.

Maar tegenwoordig verbruiken smartphones steeds meer omdat men ook veel meer kan doen.

Normaal gezien zou je de hele dag zonder uploaden moeten kunnen maar zodra je ook maar iets doet dan verbruikt je ook een pak meer.

Wat je kan doen is dat je geen Wifi, data aanzet als je niet nodig hebt en dat scheelt heel veel.

Vandaag heel toevallig is mijn wifi en data uit doch ik deed niks met de smartphones LG g3 en verbruikt slechts 12%

Maar als ik dan ga wandelen en zet runkeeper aan in combinatie met mijn horloge dan verbruikt het veel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, desy zei:

Ik heb net via Rebuy een LG optimus E975 gekocht.

 

Nu laad ik de telefoon op en dat gaat heel snel (??) en hij loopt evenzo snel ook weer leeg ??? Iemand ervaring en is het een idee om een andere accu te kopen en deze zelf erin te zetten?

reBuy is de onlinesite voor de aankoop en verkoop van gereviseerde elektronische producten, vermoed dat jij wel op de hoogte bent.

Verwacht dus geen wonderen, je weet niet of ze een nieuwe accu bij jouw toestel heeft ingezet.

LG optimus E975 is ook een product van 2012 (ik zeg niet dat het toestel niet goed is, ik gebruik zelf nog een smartphone van 2010)).

Bij een nieuw product betreft de batterij:

Stand-by: Up to 456 h (2G) / Up to 411 h (3G)

Talk-time: Up to 15 h (2G) / Up to 13 h (3G)

 

Een nieuwe & originele accu te kopen is een goed idee.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.