Ga naar inhoud

Vervormde afbeelding in Powerpoint 2016


Gast

Aanbevolen berichten

Als ik een Powerpoint office 2016 afspeel krijg ik ook een vervormd beeld, trouwens bij elke pp die ik afspeel krijg ik een vervormd beeld. 

Ik hoop dat een van u een oplossing weet 

 

Gerard

Vervorming in pp 2016.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met vervorming?

Volgens mij zijn dit tekeningen die gespiegeld zijn op de diagonaal van rechtsboven naar linksonder.

 

Kan je van een willekeurige pp een afbeelding maken van wat jij als vervorming ziet en dat aangeven op de afbeelding.

Kan je die pp ook als bijlage toevoegen zodat wij zelf het verschil kunnen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben dit op de achtergrond mee aan het volgen en 'k haalde even je ppsx binnen.

 

Als ik het goed voorheb , zijn dit de plaatjes 1 en 3 uit die ppsx?

 

Eigenaardig: mij mij krijg ik de plaatjes goed in beeld, zowel in de ontwerpfase als bij de voorstelling-zelf.

Wel kan ik niet volgen hoe jij binnen één dia de verschillende overgangen laat gebeuren gezien ik in het animatievenster maar één animatie zie (maar 'k vrees dat jij er véél meer van kent dan ik - al is het maken van ppsx-en me ook niet vreemd) , plus dat je met de nieuwste versie zit? (zelf zit ik met de 201)

 

Maar goed, 'k ga even proberen mee te denken: heb jij het alleen bij déze presentatie of bij èlke presentatie?

In het eerste geval zou ik eens een/enkele dia's in een nieuwe presentatie plakken en kijken of die het ook nog heeft.

In het tweede geval zou ik gaan denken aan een herinstall van je powerpoint.

 

(en anders even wachten tot Kweezie morgenvoormiddag terugkomt, want mijn ideeën zijn op...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.