Ga naar inhoud

CD-Rom station niet weer te vinden


Mertens A

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Nieuwe zestiger op het platform en al meteen een eerste probleem aan te kaarten ...

Na een upgrade van win7 naar win10 begin dit jaar, wordt mijn cd-rom device niet meer herkend in "verkenner" fin en dus ook niet meer bruikbaar ... maak er niet zoveel gebruik van noch branden noch lezen maar lijkt me toch een gemis te worden gezien ik wel eens een muziek-cd wil branden .. dacht al aan een extern toestelletje maar wou eerst mijn vraag hier kwijt :( Enkele bezoeken aan het registerbestand ten spijt krijg ik het ding niet aan de praat, ben nu ook niet bepaald een IT-er en behoed me wel voor ondoordachte wijzigingen aan te brengen :blush:

Bezit een Acer Aspire 7551, A MD Athlon II  2100Mhz en draait onder Windows10 Home ... toestelletje wel een zestal jaar oud fin werkt verder naar behoren.

Cd-Rom type ST95000325AS .. drivers gezocht bij fabrikant doch niet gevonden ... iemand ervaring met dit euvel, dan hoor ik het graag ...

 

Alvast dank, Andi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.