Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.



sanderversteegh

kan FastReauthContext niet openen, Toegang geweigerd.

Aanbevolen berichten


Hallo,

 

Met zoek.exe is het niet goed gegaan voer het nog eens uit met deze code:

Neem er de tijd voor en meestal word gevraag voor een herstart dan weet je dat zoek.exe klaar is.

 

firefoxlook;
torpigcheck;
emptyfolderscheck;delete
chromelook;
standardsearch;
filesrcm;
services-list;
startupall;

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo,

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe 51a612a8b27e2-Zoek.png nogmaals.
 

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    C:\Users\Sander\AppData\Local\Temp;fs
    TcAdsWcfHost;s
    E:\TwinCAT;fs
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

Herstart nogmaals je pc.

 

Hoe draait de pc en zijn er meldingen anders kan je TwinCAT weer proberen te installerfen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    ik heb hem de hele nacht laten draaien maar hij lijkt niet veder te komen.

    Bijna 12 uur later laat die nog steeds dit zien:

    image.png.ee413aa8e636185583db11ca418e9580.png

     

    Hoort dit of gaat er iets mis?

     

    Alvast bedankt,

    Met vriendelijke groetjes,

    Sander

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Hallo,

     

    Nee zolang hoort dat niet te duren, we gaan het anders aanpakken:

     

    5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
     
    Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

    • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
    • Druk op de knop Scannen.
    • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

    Doe mee aan dit gesprek

    Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

    Gast
    Reageer op dit topic

    ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

      Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

    ×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

    ×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

    ×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.