Ga naar inhoud

foto's opslaaan in Google foto's


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik wacht op Uw PB maar ik kan wel al mijn foto's bekijken in Google Fotos (op normale grootte) Ook zijn alle albums er normaal te bekijken

Kan ik die misschien van Google fotos op mijn pc in C:/Gebruikers/Admin/afbeeldingen overzetten.

Dit kan echter niet door ze te slepen.

Ik heb geprobeerd een album vanuit Google Fotos te delen met mijn 2de mailadres.  Die album wordt dan automatisch in mijn standaard mailadres box weergegeven

Dit is gebeurd maar als ik die fotos dan wil opslaan stuurt hij mij steeds naar Google Foto's terug

Vraag is, hoe kan ik foto's van GooglFotos naar mijn pc in c:/Gebruikers/Admin/Afbeeldingen overbrengen?

Nu is het wel zo dat ik ondertussen gewoon ben met GoogleFotos te werken en we misschien deze topic kunnen afsluiten

Ik wis dan op mijn PC overal "mijn afbeeldingen" en werk dan nog uitsluitend met GoogleFotos

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De foto zijn inderdaad 100 x 100 px en dus klein.

Wel zijn ze allemaal zichtbaar in Windows foto.

 

Nota: google foto of moments mag je nooit vertrouwen.

Altijd zorgen dat je een extra backup hebt.

Het is al zo dikwijls gebeurd dat men stopt met de service.

Zo wordt bij de volgende office OneDrive niet meer ondersteund.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Echter stel ik vast dat niet alle foto's overgenomen zijn.  Hoe kan dit gebeuren?

Dat weet ik niet, ik gebruik Google Foto's niet.
Maar misschien heb je bij het selecteren voor de download een paar foto's over het hoofd gezien?
Probeer eens één (of enkele) van die foto's apart te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.