Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe tablet gekocht. Very basic omdat ik die ook maar heel basic ga gebruiken. 

Nu heb ik ooit gehoord dat op smartphones allerlei dingen (en dan bedoel ik niet echte apps of programma's) geïnstalleerd zijn die niet echt noodzakelijk zijn voor het gebruik... nu vroeg ik me af of dit ook het geval is op een tablet.

Wat kan je er af gooien zonder probleem? Ik heb er al een boel Google apps afgehaald die ik daar niet op nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk van het merk staan er inderdaad al Apps  geïnstalleerd op als je de tablet in gebruik neemt.

Iedere gebruiker heeft andere wensen, dus zal ook verschillende Apps gaan gebruiken. (verwijderen / installeren).

Om zonder verdere info hier te gaan zeggen wat je kan verwijderen lukt niet.

 

Denk je bepaalde Apps die nu aanwezig zijn niet te gaan gebruiken en weet je niet of ze verwijderd mogen vermeld dan in je volgend bericht over welke Apps het gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.